دستفروش شیلیایی به خاطر استفاده از تصویر مل گیبسون روی محصولاتش به دردسر افتاد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از رویترز، در زبان اسپانیایی واژه «عسل» با نام یکی از مشهورترین بازیگران دنیا یعنی مل گیبسون یکسان است. در این شرایط یوهانا آگورتو دستفروش شیلیایی برای تبلیغ محصول عسل خود از تصویر مل گیبسون در فیلم برنده اسکار «شجاع دل» به همراه شعار «فقط برای شجاعان» استفاده کرده است. حالا اما در این هفته این دستفروش پیامی از سوی وکلای مل گیبسون دریافت کرده است که او را به برخورد قانونی در صورت ادامه این روند تهدید کرده اند. وکلای بازیگر مشهور سینما استفاده از نام ستاره برنده اسکار را نقض آشکار حقوق این بازیگر خوانده و اعلام کرده اند در صورت بیرون نیاوردن تصویر گیبسون از روی محصولات، فورا اقدام قانونی انجام خواهند داد.
وکیل گیبسون هدف این شکایت را جلوگیری از قرار دادن تصویر گیبسون برروی محصولات عسل نامیده و گفته منعی در استفاده از نام عسل وجود ندارد.
آگورتو فروشنده در واکنش به این خبر از خانه اش در سانتیاگو شیلی به رویترز گفت که به محض دریافت این ایمیل از وکلای گیبسون به قدری وحشت کرده که بلافاصله اکانت ایمیل کاری خود را حذف کرده است. این فروشنده زن تاکید کرد تا الان تنها به اندازه ای درآمد داشته که بتواند از خانواده اش حمایت کند.
گفته می شود این فروشنده بعد از آنکه این پیام را دریافت کرده آن را در رسانه های اجتماعی قرار داده که این کار موجب افزایش تصاعدی دنبال کننده های او نیز شده است.
آگورتو روز پنجشنبه ۱۳ آگوست در توییتر خود پیامی برای مل گیبسون ارسال کرده است و در آن از این بازیگر خواسته اجازه بدهد همچنان از نام او استفاده کند. آگورتو نوشته است: مل گیبسون عزیز، اجازه می دهی از تصویرت روی عسل مان استفاده کنیم، من و بچه ها خیلی خوشحال خواهیم شد عسل ما فقط مختص دل های شجاع است.
سخنگوی گیبسون درباره این پیام اظهار نظری نکرده است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آمادهسازی «رستاخیز مسیح» برای ماه مارس ۲۰۲۷
- در پی آتشسوزیهای گسترده در لسآنجلس؛ کدام سلبریتیهای هالیوودی خانهشان خاکستر شد؟
- پس از چندبار وقفه؛ مل گیبسون «رستاخیز مسیح» را ۲۰۲۶ میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- آل پاچینو چگونه اعتیاد را پشت سر گذاشت تا بازیگر فوقالعادهی ما شود
- با وجود اعتصاب؛ انجمن بازیگران مجوز بازی در ۳۹ فیلم مستقل را داد/ مخالفت با غولها
- راکول ولش، ستاره کلاسیک هالیوود درگذشت
- شایعات مختلف درباره مل گیبسون بالا گرفت/ «مصایب مسیح» برمیگردد
- مارک والبرگ با دارایی شخصیاش یک فیلم مذهبی ساخت/ مل گیبسون و والبرگ در فیلم «پدر استو»
- مل گیبسون به «راهزن» پیوست
- ریچارد دانر «اسلحه مرگبار ۵» را میسازد/ پایان ماجراجوییهای دو کاراگاه محبوب
- مل گیبسون به کووید-۱۹ مبتلا شده بود
- کارگردان برنده اسکار بازیگر یک فیلم هیجان انگیز میشود
- دعوت حجه الاسلام پناهیان از مل گیبسون برای شرکت در راهپیمایی اربعین
- فیلم جدید مل گیبسون همچنان در گیرودار مسایل حقوقی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





