سوفیا ورگارا بار دیگر در راس فهرست فوربس درباره پردرآمدترین بازیگران زن تلویزیونی قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، برای ششمین سال پیاپی سوفیا ورگارا پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیونی شد.
فوربس دیروز سهشنبه با انتشار فهرستی پردرآمدترین بازیگران زن تلویزیونی را معرفی کرد. ورگارا که با ایفای نقش گلوریا در «خانواده مدرن» به شهرت رسید ۴۱.۵ میلیون دلار سال پیش و در فاصله ژوئن ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۷ کسب کرد. این مبلغ پیش از کاهش مالیاتهاست.
البته تنها یک چهارم درآمد ورگارا از سریال «خانواده مدرن» تامین شده و بیش از نیمی از درآمد وی از قراردادهای دیگر او از جمله بازی در فیلمهای سینمایی و آژانس استعدادیابی و سخنرانیهای وی کسب شده است.
کیلی کوکو جایگاه دوم را با کسب ۲۶ میلیون دلار کسب کرده است. گرچه وی برای ایفای نقش در هر اپیزود از سریال کمدی شبکه سیبی اس یعنی «تئوری بیگبنگ» یک میلیون دلار دریافت کرده که بیش از ۲ برابر درآمد ورگارا از قراردادش برای «مدرن فامیلی» است، اما او فعالیتهای جانبی کمتری دارد.
مندی کالینگ و الن پومپئو نیز هر ۲ درآمد کمتری نسبت به سال پیش کسب کردند و با کسب ۱۳ میلیون دلار در مکان سوم جای گرفتند. ماریسکا هارگیتای بازیگر «نظم و قانون» نیز درآمدش از ۱۴.۵ میلیون دلار به ۱۲.۵ میلیون دلار کاهش یافته و در مکان پنجم جای گرفته است.
فهرست پردرآمدترین زنان بازیگر تلویزیونی چنین است:
۱. سوفیا ورگارا با ۴۱.۵ میلیون دلار
۲. کیلی کوکو با ۲۶ میلیون دلار
۳. میندی کالینگ با ۱۳ میلیون دلار
۴. الن پومپئو با ۱۳ میلیون دلار
۵. ماریسکا هارگیتای با ۱۲.۵ میلیون دلار
۶. جولی بوون با ۱۲ میلیون دلار
۷. کری واشینگتن با ۱۱ میلیون دلار
۸. پریانکا چوپرا با ۱۰ میلیون دلار
۹. رابین رایت با ۹ میلیون دلار
۱۰. پائولی پرتی با ۸.۵ میلیون دلار
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- بر شاخهای که نشستهاید؛ به دست خود اره میسایید
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک





