پروانه معصومی دربارهی لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: هر جا که باشیم اول اینکه حقمان است انتخاب کنیم و رأی بدهیم و دوم اینکه وظیفهمان است و باید بدانیم به آن کسی که اعتقاد داریم، رأی میدهیم و منتظر انتخابش هم میمانیم.
به گزارش سینماسینما، درباره مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم نباید از حقشان در انتخابات بگذرند. اگر بگذرند معلوم است که از خیلی از چیزها به راحتی میگذرند. حق هر کسی است که رأی بدهد و فکر میکنم اولویت اول وظیفه باشد. بنابراین همه ما موظفیم رأی بدهیم. من همیشه در انتخابات شرکت کردهام و رأی دادهام.
او با اشاره به مناظرههایی که در تلویزیون برگزار شد، اظهار کرد: هر سه مناظره را دنبال کردم؛ بویژه در مناظره سوم دیدم که ناگهان اخلاق رفت، در حالی که نباید به جای جذب مردم، آنها را دفع کرد. بسیاری از حرفها زده شد اما در هر حال باید رأی بدهیم.
پروانه معصومی پس از هشت سال دوری از تلویزیون با حضور در یک سریال جدید به تلویزیون باز میگردد.
او در این زمینه توضیح داد: آخرین کارم در تلویزیون مجموعه «ملکوت» بود؛ البته پیشنهادهای زیادی برای حضور در سریالها داشتم اما قصهها خوب نبودند و در نهایت با این سریال جدید قرارداد بستم. امتیازی که این سریال داشت، این بود که قصه برایم تکراری نبود.
معصومی همچنین یادآور شد که در پنج فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است اما هیچکدام هنوز اکران نشدهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کالبد شکافی کارنامهی سینمایی بهرام بیضایی/ نگاهی به کتاب «موزاییک استعارهها»
- پیامهای تسلیتی که برای درگذشت پروانه معصومی منتشر شد
- پروانه معصومی درگذشت
- پروانه معصومی : طرفدار واکسن برکت هستم/تاپایان کرونا جلوی دوربین نمی روم
- گفتوگو با پروانه معصومی، برنده نخستین جایزه بازیگری زن جشنواره فجر/ بیهیاهو زندگی کردم
- تولد بیضایی و یک سکانس طلایی (۱۱)/ شهرام اشرف ابیانه
- برشهایی از فیلم «کلاغ» ساخته بهرام بیضایی + ویدئو
- موضوعی که باعث ناراحتی بازیگر پیشکسوت شده است/ پروانه معصومی: در این روزها کتاب میخوانم
- جزییات سریال طنز جدید شبکه سه با حضور بازیگر «پایتخت»
- اظهارنظر شیرین بینا درباره ماجرای لیلا حاتمی و پروانه معصومی
- دیدار حیدریان با دو بازیگر پیشکسوت در روز زن + عکس
- رازی که پروانه معصومی فاش کرد/ نخواستم در «گلهای داودی» بدون حجاب بازی کنم
- نظر پروانه معصومی درباره فیلمهای دهه ۵۰ سینمای ایران
- انتقاد پروانه معصومی از برگزاری افطاری های تجملاتی توسط افراد نوکیسه
- قطعه «بی قرار» به مناسبت انتخابات را گوش کنید/ قطعه ای برای دولت تدبیر و امید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





