شرکت سونی پیکچرز برای نقش اصلی فیلم «مرد خاکستری» با چارلیز ترون بازیگر برنده اسکار مذاکره میکند.
به گزارش «سینماسینما»، چارلیز ترون که تابستان امسال در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در یک نقش اکشن ظاهر شد، احتمالاً در یک پروژه دیگر نقشی مشابه را ایفاء خواهد کرد.
به گزارش ددلاین، شرکت سونی پیکچرز برای بازی در فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازیگر ۴۰ ساله اهل آفریقای جنوبی در حال مذاکره است.
این فیلم با اقتباس از رمانی نوشته گرینی ساخته میشود. زمانی قرار بود جیمز گری این پروژه را با بازی براد پیت در نقش اصلی بسازد.
فیلمنامه را جو و آنتونی روسو نوشتهاند و در مقطعی قرار بود خود آنها پروژه را کارگردانی کنند، اما این دو درگیر ساخت فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شدند و قرار است دو فیلم بعدی «انتقامجویان» را هم کارگردانی کنند.
تریلر «مرد خاکستری» بر یک مأمور خبره سیا که اکنون یک آدمکش حرفهای است، متمرکز است. او ناچار میشود برای نجات دخترش که نمیدانست فرزند اوست، دشمنانش را از میان بردارد. قرار بود پیت در این نقش بازی کند، اما اکنون تهیهکنندگان پروژه جنسیت قهرمان داستان را تغییر دادهاند.
سونی پیش از این نیز در تریلر جاسوسی «سالت» چنین کاری را انجام داد. آنجلینا جولی در آن فیلم نقشی را بازی کرد که ابتدا برای تام کروز در نظر گرفته شده بود.
ترون ۴۰ ساله در ۲۰۰۴ برای فیلم «اهریمن» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد و سال ۲۰۰۶ هم با فیلم «نورث کانتری» نامزد اسکار بود. «حامی شیطان»، «جو یانگ توانا»، «قوانین خاندان سیدر»، «حرفه ایتالیایی»، «هنکاک» و «یک میلیون راه برای مردن در غرب» از دیگر فیلمهای اوست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازی برای میخکوب کردن تماشاگر/ نگاهی به «باشگاه مشتزنی»
- اختصاصی سینماسینما/ با جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال از فیلمهای پولانسکی و جیمز گری
- اختصاصی سینماسینما/ روز تارانتینو در کن؛ نمایش تنها فیلم ۳۵ میلیمتری با حضور براد پیت
- فیلم جدید تارانتینو برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمیآید
- «سریع و خشمگین» به سوی رکودشکنی
- شارلیز ترون در راهپیمایی علیه دونالد ترامپ/ حمله سایبری به جشنواره ساندنس
- تاریخ اکران فیلم براد پیت و ماریون کوتیار مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





