فیلم «کسری آنلاین» به کارگردانی سودابه بیضایی، سومین ساختهی این کارگردان در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا (Nostalgia Film Festival) قرار گرفت.به گزارش سینماسینما، این جشنواره که به نمایش آثار سینمای مستقل ایرانی اختصاص دارد، از تاریخ ۲۰ اکتبر تا ۲۰ نوامبر ۲۰۲۴ در میلان، رم و نپال برگزار میشود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: با شیوع ویروس کرونا، کسری ۹ ساله مجبور میشود به صورت آنلاین درس بخواند و همین موضوع پیچیدگیهایی را برای او و خانوادهاش به وجود میآورد. داستانی که به چالشهای جدید تحصیلی و اجتماعی ناشی از پاندمی میپردازد.
جشنواره نوستالژیا به عنوان نخستین جشنواره مستقل فیلم ایرانی در ایتالیا، با هدف معرفی تولیدات سینمایی ایرانی به مخاطبان اروپایی آغاز به کار کرد و تا کنون به عنوان پلتفرمی برای نمایش خلاقیتهای سینمای مستقل ایرانی شناخته شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ اکتبر در رم، میلان و ناپل آغاز میشود و فرصتی منحصر به فرد برای ارتقاء آثار سینمایی ایرانی در سطح بینالمللی فراهم میآورد.
عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: سودابه بیضایی، تهیهکنندگان: سودابه بیضایی، مهناز تفاقی، تدوین: بهمن کیارستمی، پوریا پارسا مقام، مدیر تولید: سهیلا کوشکی، دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی، صداگذار: بهنیا یوسفی، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، گرافیک: امیر فصیحی، طراحی پوستر: سجاد خطیری، زیرنویس: رضا تاری وردی، با حضور: کسری قلیچی، مهسا زابلی، حسین قلیچی، پخش: آیویژن فیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزه جشنواره روسی به مستند ایرانی
- راهیابی «کسری آنلاین» به بخش سینمای جهان در جشنواره داکا
- جایزه صلح جشنواره ایتالیایی به فیلم «بایکوت» رسید
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فیلم «کسری آنلاین» در یک جشنواره آمریکایی
- راهیابی «آوازِ باد» به جشنواره بینالمللی زنان بیروت
- اعلام اسامی آثار راهیافته به سومین جشنواره فیلم نوستالژیا
- دومین جشنواره فیلم نوستالژیا به پایان رسید/ اعلام اسامی برگزیدگان
- اسامی آثار راهیافته به دومین جشنواره فیلم نوستالژیا اعلام شد
- رضا بهبودى و سودابه بیضایى بازیگران «ریست» شدند
- درباره دو مستند «زیر حکم» و «مثل اسمم پگاه»
- عکسی از بازیگر فیلم «لرد» همراه با مونیکا بلوچی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





