فیلم «کسری آنلاین» به کارگردانی سودابه بیضایی، سومین ساختهی این کارگردان در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا (Nostalgia Film Festival) قرار گرفت.به گزارش سینماسینما، این جشنواره که به نمایش آثار سینمای مستقل ایرانی اختصاص دارد، از تاریخ ۲۰ اکتبر تا ۲۰ نوامبر ۲۰۲۴ در میلان، رم و نپال برگزار میشود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: با شیوع ویروس کرونا، کسری ۹ ساله مجبور میشود به صورت آنلاین درس بخواند و همین موضوع پیچیدگیهایی را برای او و خانوادهاش به وجود میآورد. داستانی که به چالشهای جدید تحصیلی و اجتماعی ناشی از پاندمی میپردازد.
جشنواره نوستالژیا به عنوان نخستین جشنواره مستقل فیلم ایرانی در ایتالیا، با هدف معرفی تولیدات سینمایی ایرانی به مخاطبان اروپایی آغاز به کار کرد و تا کنون به عنوان پلتفرمی برای نمایش خلاقیتهای سینمای مستقل ایرانی شناخته شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ اکتبر در رم، میلان و ناپل آغاز میشود و فرصتی منحصر به فرد برای ارتقاء آثار سینمایی ایرانی در سطح بینالمللی فراهم میآورد.
عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: سودابه بیضایی، تهیهکنندگان: سودابه بیضایی، مهناز تفاقی، تدوین: بهمن کیارستمی، پوریا پارسا مقام، مدیر تولید: سهیلا کوشکی، دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی، صداگذار: بهنیا یوسفی، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، گرافیک: امیر فصیحی، طراحی پوستر: سجاد خطیری، زیرنویس: رضا تاری وردی، با حضور: کسری قلیچی، مهسا زابلی، حسین قلیچی، پخش: آیویژن فیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزه جشنواره روسی به مستند ایرانی
- راهیابی «کسری آنلاین» به بخش سینمای جهان در جشنواره داکا
- جایزه صلح جشنواره ایتالیایی به فیلم «بایکوت» رسید
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فیلم «کسری آنلاین» در یک جشنواره آمریکایی
- راهیابی «آوازِ باد» به جشنواره بینالمللی زنان بیروت
- اعلام اسامی آثار راهیافته به سومین جشنواره فیلم نوستالژیا
- دومین جشنواره فیلم نوستالژیا به پایان رسید/ اعلام اسامی برگزیدگان
- اسامی آثار راهیافته به دومین جشنواره فیلم نوستالژیا اعلام شد
- رضا بهبودى و سودابه بیضایى بازیگران «ریست» شدند
- درباره دو مستند «زیر حکم» و «مثل اسمم پگاه»
- عکسی از بازیگر فیلم «لرد» همراه با مونیکا بلوچی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





