یک بازیگر سینما در واکنش به هنجارشکنی یکی از همکارانش در فضای مجازی نوشت: ما میجنگیم تا پشت صحنه سینمای ما نیز «اسلامی» شود.
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بازیگر هنجارشکن، در فضای مجازی نوشت: خانم صدف…حرفهای شما در مورد عده زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیدهای و رنج کشیدهای، اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوششات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژههای تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمیکردی و باعث خدشهدار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی …در این صورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم (که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت میکردیم ..
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آلفا»؛ فیلمی ناامیدکننده از دو زاویه
- سهم سینمای ایران از اکران در غرب؛ فقط فیلمهای زیرزمینی
- با دلایل اعلام نشده؛ پروژه دیزنی درباره ایران متوقف شد
- مهرداد فرید : مسئولان آستان قدس می گفتند که چرا ازخواهر گلشیفته استفاده کرده اید؟
- داوران جشنواره برلین معرفی شدند/ گلشیفته فراهانی در لیست
- تاریخ فراموش نمیکند، شما هم فراموش نکنید/ درباره گلشیفته فراهانی و کنایههای مجددش به اصغر فرهادی
- آیا اظهار نظر وزیر ارشاد درباره ریحانه پارسا و گشت ارشاد، مشکلات بقیه فیلمها را هم حل میکند؟
- خسرو معصومی: عملکرد شورای پروانه ساخت سلیقهای است
- ویدئویی از مصاحبه با بهزاد فراهانی برگرفته از تاریخ شفاهی موزه سینما
- دروغ گفتن یا دروغ نگفتن، مسئله تنها این نیست/ نگاهی به «جدایی نادر از سیمین»؛ به مناسبت دهمین سالِ اکرانش
- نغمه های عرب/ تصویری از یک جامعه رها شده و بیمسئولیت
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- پروژه جدید گلشیفته فراهانی/ ایفای نقش یک مهاجر سوری
- کوتاه درباره فیلم «نجات» ساخته سم هارگریو/ بازیهای رایانهای در سینما
- تریلر فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





