یک بازیگر سینما در واکنش به هنجارشکنی یکی از همکارانش در فضای مجازی نوشت: ما میجنگیم تا پشت صحنه سینمای ما نیز «اسلامی» شود.
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بازیگر هنجارشکن، در فضای مجازی نوشت: خانم صدف…حرفهای شما در مورد عده زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیدهای و رنج کشیدهای، اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوششات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژههای تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمیکردی و باعث خدشهدار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی …در این صورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم (که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت میکردیم ..
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با دلایل اعلام نشده؛ پروژه دیزنی درباره ایران متوقف شد
- مهرداد فرید : مسئولان آستان قدس می گفتند که چرا ازخواهر گلشیفته استفاده کرده اید؟
- داوران جشنواره برلین معرفی شدند/ گلشیفته فراهانی در لیست
- تاریخ فراموش نمیکند، شما هم فراموش نکنید/ درباره گلشیفته فراهانی و کنایههای مجددش به اصغر فرهادی
- آیا اظهار نظر وزیر ارشاد درباره ریحانه پارسا و گشت ارشاد، مشکلات بقیه فیلمها را هم حل میکند؟
- خسرو معصومی: عملکرد شورای پروانه ساخت سلیقهای است
- ویدئویی از مصاحبه با بهزاد فراهانی برگرفته از تاریخ شفاهی موزه سینما
- دروغ گفتن یا دروغ نگفتن، مسئله تنها این نیست/ نگاهی به «جدایی نادر از سیمین»؛ به مناسبت دهمین سالِ اکرانش
- نغمه های عرب/ تصویری از یک جامعه رها شده و بیمسئولیت
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- پروژه جدید گلشیفته فراهانی/ ایفای نقش یک مهاجر سوری
- کوتاه درباره فیلم «نجات» ساخته سم هارگریو/ بازیهای رایانهای در سینما
- تریلر فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد + ویدئو
- گلشیفته فراهانی تکذیب کرد/ وویس منتشر شده هیچ ربطی به من ندارد + ویدئو
- برای مراسم ۲۰۲۱؛ مجریان گلدن گلوب تعیین شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
آخرین ها
- حذف فرهنگ از سبد طبقه متوسط؟/ هزینههای سبد فرهنگی خانواده ۴نفره در تهران چقدر است؟
- نکوداشت زنده یاد اکبر عالمی و بزرگداشت مهدی رحیمیان در آیین معرفی برندگان هفتمین جایزه پژوهش سال سینما
- با پیشتازی «۴۷» و «مخفیانه»؛ نامزدهای جوایز اسکار سینمای اسپانیا معرفی شد
- همزمان با سالگرد اولین نمایش عمومی «قیصر»؛ بزرگداشت مسعود کیمیایی برگزار میشود
- دو خبر از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ زمان بازبینی حضوری و انتخاب نهایی آثار بخش دیگرگونههای نمایشی/ آغاز ثبتنام اصحاب رسانه و منتقدان
- برگزاری نمایشگاه پشت دریای وهم
- حضور همراه اول با مجموعهای از سرویسهای فناورانه در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۴
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم بلند سینمای جهان جشنواره هندی شد
- نکوداشت خسرو خسروشاهی در جشنواره فیلم رشد
- «شهر خاموش» و «شناور» در شبکه نمایش خانگی
- به پاس یک عمر دستاورد سینمایی؛ خرس طلایی افتخاری برلین به تیلدا سوئینتون اهدا میشود
- کنسرت نمایش ایرج، زهره، منوچهر / گزارش تصویری
- حقایقی درباره محمد نوری به بهانه سالروز تولد او/ مردی که از شکست هراس نداشت
- ذلت ماندن یا لذت رفتن و رستن!
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- شایعه فروش آثار تجسمی مربوط به فروغ فرخزاد و سهراب سپهری/ سریال و فیلم مستند سهراب و فروغ به زودی کلید میخورد
- نامزدی یک فیلم کوتاه ایرانی-آمریکایی در جوایز آکادنی فیلم سوئد
- نشست خبری بزرگداشت فروغ فرخزاد / گزارش تصویری
- درباره سه مستند سینماحقیقت/ از جسارت نمایش عریان اعتیاد تا عشق به سینما در اتاق آپارات
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- چرا «لیلی» سریال «داییجان ناپلئون» زشت بود؟/ پاسخ ناصر تقوایی را بخوانید
- «تیآرتی» ترکیه آغاز به کار کرد؛ صداوسیما هنوز در فکر سانسور است
- سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر بازگشت
- بستههای ویژه شب یلدای همراه اول با هدیه دیجیتال معرفی شد
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه