فیلم سینمایی بارکد در نهایت بدون صدای یاس در تیتراژ فیلم بر روی پرده سینماها خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، مصطفی کیایی کارگردان فیلم پس از حذف صدای یاس در اینستاگرام خود نوشت:
یاد شبهایى مى افتم که با یاسر و آرمان عزیز براى موسیقى “بارکد” زحمت هاى زیادى کشیدیم. یاس پر انرژى آمده بود و رفیق. مى خواستیم خاطره خوبى را براى جوان هاى سرزمین بسازیم.
به نظرم یاس یکى از متعهد ترین و وطن دوست ترین خواننده هاست اما انگار همه چیز آنطور که ما مى خواستیم نشد. اما حداقل خوشحالم که ده شب در ایام جشنواره صداى تو در سینماها پیچید یاس عزیز.
رفیق اگه صدات نیست حضورت در کنار ماست و موسیقى ات به احترام به تو تیتراژ پایانى فیلممان. بارکد که من ساختم با بارکد که تو ساختى به هم گره خورده و همیشه باهم است. ببخشید که همه چیز دست من نیست
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سوءاستفاده از نام سینماگر مطرح در جشنواره ای که فیلم های ایرانی در آن حضور داشتند
- سلفی شمر با مصطفی کیایی
- گزارش سینماسینما از عوامل موثر در فروش ۱۲۰ میلیاردی سینماها در شش ماه نخست امسال
- «بارکد» در شبکه نمایش خانگی
- «فروشنده» همچنان صدرنشین است
- رقابت در فروش لانتوری، بارکد، فروشنده و … چقدر است؟
- لانتوری سه هفتهای چهار میلیاردی شد/ آخرین آمار فروش فیلمها
- واکنش کیایی به خبر ممنوعالفعالیت شدنش: کار عجیبی بود
- تب سریالسازی در شبکه ویدئویی بالا گرفت/ کارگردان بارکد هم سریال میسازد
- توانایی بارکد در اثبات مخاطب واقعی سینمای ایران/ یادداشت
- «بارکد» ۸ میلیاردی شد
- سینماها جمعه و شنبه تعطیل هستند
- بارکد، رسوایی۲ و دراکولا در صدر جدول فروش
- درباره فیلم بارکد / در مذمت سرمایه داری و تحسین بدبختی
- آیا طرح اکران افطار تا سحر به نفع سینماها بود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار