اکران فیلم سینمایی «این زن حقش را میخواهد» به کارگردانی محسن توکلی از شنبه ۲۴ مهرماه آغاز میشود.به گزارش سینماسینما، ، «این زن حقش را میخواهد» با سرگروهی سینما کورش در سینماهای زندگی، ملت، جوان، ایران، ماندانا، تماشا، راگا، عصر جدید، آزادی، شاهد و اریکه ایرانیان روی پرده میرود.
«این زن حقش را میخواهد» با بازی میترا حجار، لعیا زنگنه، کامران تفتی، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی روایت چهار سال تلاش شبانهروزی زنی به نام فرزانه حجازی است که توسط یک عاشق کینهجو مورد ظلم واقع شده و در احقاق حق خود دچار حوادث عجیب و پیچیدهای می شود… زندگی در یک پانسیون شبانهروزی باعث میشود سرسختی فرزانه برای گرفتن حق از قانون مسیر جدیدی پیدا کند.
سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیهکننده: ناصر شعبانی، نویسنده: بابک کایدان (براساس طرحی از داود صبوری)، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، صدابردار: حمید اسلامی، طراح گریم: محمد ضیایی، طراح صحنه و لباس: علی فداکار، تدوین: محسن توکلی، صداگذار: محسن روشن، آهنگساز: آرمان موسیپور، سرمایهگذار و مجری طرح: داود صبوری، جانشین تولید: سعید علیجانی، مدیر برنامه ریزی: مهدی مطلبی، عکاس: نرگس مقدسی. پخش این فیلم را موسسه «پرده پنجم» عهدهدار است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زنانی که با گرگها دویدهاند» نقد و بررسی میشود
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- میترا حجار دستگیر شد
- «بیمادر»؛ یک فیلم خنثی
- پانتهآ بهرام سفیر «سرای گوهر» شد/ پناهی برای دختران بیسرپناه
- واکنش یک روزنامهنگار به صحنهای از سریال «جزیره»/ چرا اینقدر بیکیفیت و از سر سیری کار میکنید؟
- فیلمبرداری «بیمادر» به پایان رسید
- فیلمبرداری «بیمادر» آغاز شد/ انتشار اولین عکس از این فیلم
- میترا حجار بازیگر «دختری با لباس ارغوانی» شد
- تکمیل گروه بازیگران «مهمانی از کارائیب»/ فیلمبرداری از نیمه گذشت
- حسام منظور در «جزیره» مقابل دوربین سیروس مقدم رفت
- اکران آنلاین به «جنون» رسید/ داستان یک روانپریش
- ۳ فیلم به اکران آنلاین «هنروتجربه» اضافه شد
- ادامه فیلمبرداری سریال «همبازی»
- همایون ارشادی و گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





