تهیه کننده فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» که تاکنون چندین بار تغییر نام داده است، نام نهایی این اثر را «تیک آف» اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، طهورا ابوالقاسمی تهیهکننده جدیدترین فیلم احسان عبدی پور که با نام «آه ای عبدالحلیم» شناخته میشد گفت: ما از ابتدا چند اسم به عنوان نام های پیشنهادی این اثر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دادیم که نام «آتنا» از سوی آنها تایید شد ولی بعد از چندی با مذاکرات ما نام فیلم را از «آتنا» به «تیک آف» تغییر دادیم و در حال حاضر نام قطعی آن همان «تیک آف» است که به نظرم با توجه به مضمون فیلم، نام درخوری است.
این تهیه کننده با اشاره به تدوین مجدد این اثر بیان کرد: ما ابتدا به سرعت تدوینی روی فیلم انجام دادیم تا بتوانیم پروانه نمایش دریافت کنیم اما بعدها با تامل بیشتر به آن پرداختیم که در این تدوین مجدد نکات مدنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم اعمال کردیم.
ابوالقاسمی درباره برخی تغییرات انجام شده بیان کرد: یکی از این تغییرات مربوط به کلیپ ۸ دقیقه ای موجود در فیلم بود که ما دوباره آن را تدوین کردیم و اصلاحیههای دیگر هم بر برخی از دیالوگ ها انجام شد. همچنین در قسمتی از فیلم علاوه بر موسیقی، نریشن هم وجود دارد که باید صدای دیالوگ ها را پایین می آوردیم که این اتفاق هم افتاد و با همه این اوصاف فیلم ما کوتاه نشده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: «تیک آف» اواخر آبان یا اوایل آذره ماه به نمایش در می آید که شرکت پخش کننده فیلم هم «بامداد فیلم» است. به نظرم فصل پاییز زمان مناسبی برای نمایش فیلم ما است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزه ویژه جشنواره فلورانس برای مستند پگاه آهنگرانی
- معرفی داوران جایزه بینالمللی داستان کوتاه گارنت/فراخوان تمدید شد
- جایزه بهترین بازیگر آسیایی «سپتیمیوس» به حمید فرخنژاد رسید
- اعلام اسامی هیات داوران و نامزدهای بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه «سایه»
- حمید فرخنژاد و احسان عبدیپور نامزد جایزه «سپتیمیوس» شدند
- حمید فرخنژاد: ساخت «میجر» مدیون مردم بوشهر است/ فرصت فرخنده جشنواره فجر
- گفتوگو با احسان عبدیپور، کارگردان فیلم «پاپ» / هیچوقت فیلم را مهندسی نمیکنم
- نقدی بر فیلم «پاپ» به کارگردانی احسان عبدیپور /ترانه محزون جنوب
- احسان عبدیپور با اشاره به فیلم جدیدش گفت: شاید مردم به دیدن «پاپ» نروند
- شروع خوب «مادر قلب اتمی»/ آمار تازه از گیشه سینمای ایران
- سینما در انتظار شروع اکران ویژه ماه رمضان/ «نهنگ عنبر۲» در صدر جدول فروش
- برنامه جدید سینماها اعلام شد/ چه فیلم هایی در اردیبهشت روی پرده می رود
- کدام فیلمها به اکران دوم نوروز میرسند؟
- گلچین و آذرنگ خواهر و برادر شدند
- با سریال های نوروز ۹۶ آشنا شوید / تنابنده، پورسرخ و دیرباز بازیگران نوروزی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





