امروز سهشنبه ۲۱ می در جشنواره کن روز تارانتینو بود.
به گزارش سینماسینما، در روز تارانتینو، در کن، غوغایی برپا است و برای وارد شدن به سالن منتقدین، دشواری شکل گرفته که هرگز پیش نیامده بود. سالن بعد از چند دقیقه پر شد و همه منتظر شروع فیلم هستند.
جمعیت بسیاری بیرون در ماندهاند و تا دو ساعت دیگر با حضور تارانتینو و هنرپیشههای فیلم که قرار است روی فرش قرمز بروند؛ سالن اصلی مملو از جمعیت شده است. در سالن منتقدین دوبوسی هنوز فیلم شروع نشده است. همه بی صبرانه منتظرند. تاکنون در سالهای گذشته چنین وضعی برای نمایش فیلمی قبل از شروع پیش نیامده بود. احتمالا تنها فیلمی که بشکل ۳۵ میلیمتری امسال نمایش داده خواهد شد همین فیلم تارانتینو است با شرکت براد پیت.
فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته تارانتینو در پایان نمایش خود، هیجان فوق العاده ای در منتقدین ایجاد نکرد. اما تارانتینو در این فیلم خیلی خوش ساخت با بخشی از سینمای هالیوود تفریح می کند و با ژانر های مختلف خود و تماشاگرانش را به خوبی سرگرم می کند. به طور قطع روی پرده سینماهای جهان فروش خوبی خواهد کرد. به موازات پرداختن به ماجرای قتل شارون، همسر رومن پولانسکی، به زندگی همسایه آنها می پردازد که یک هنرپیشه درجه دو هالیوود و راننده وی است. بازی های لئوناردو دیکاپریو و به ویژه براد پیت فوق العاده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- بازیگر «بیل را بکش»، به «شزم» پیوست
- یک بازی برای میخکوب کردن تماشاگر/ نگاهی به «باشگاه مشتزنی»
- اختصاصی سینماسینما/ با جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال از فیلمهای پولانسکی و جیمز گری
- انتقاد دختر «بروس لی» از شکل نمایش پدرش در «روزی روزگاری در هالیوود»
- «تنهایی یک دونده سینما»/ سندرم تارانتینوی بینخل!
- برنامه ویژه جشنواره فیلم کن برای سیلوستر استالونه
- تقدیر از آلن دلون آغازگر جشنواره فیلم کن خواهد بود
- جشنواره کن با فیلم «جیم جارموش» افتتاح می شود
- این همه نخل طلا دوباره در جشنواره کن!/ همه چیز درباره جشنواره کن ۲۰۱۹/ از مدعیان بزرگ تا فیلمهای ایرانی
- فیلم جدید تارانتینو برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمیآید
- کن در دوراهی سخت «نتفلیکس» و «اسکورسیزی»
- ایناریتو بر صندلی ریاست هیات داوران جشنواره فیلم کن مینشیند
- درگذشت کارگردان آسیایی که الهامبخش تارانتینو بود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





