مراسم تجلیل از عوامل برنامه رمضانی «ماه عسل» دوشنبه شب دوم شهریور با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و… برگزار شد.
اجرای این مراسم را محمد سلوکی بر عهده داشت و دیگر حاضران آن را مهمانان دوره های مختلف برنامه «ماه عسل» تشکیل داده بود.
بخشی از این مراسم احسان علیخانی بیان کرد: من شک ندارم که «ماه عسل» به دلیل حضور مردم و روایت قصه های آنها به «ماه عسل» تبدیل شد. من به این برنامه مدیوم و «ماه عسل» هم به مهمانانش مدیون است و همچنین اگر دوستان و همکاران من نبودند این برنامه امروز در جایی بود که به عنوان یکی از برنامه های برند تاریخ تلویزیون محسوب شود.
وی درباره فوق لیسانس روانشناسی خود که از طرف صلاحی مطرح شد، گفت: من هنوز فوق لیسانس نگرفته ام اما آقای صلاحی یک فوق لیسانس به من داد.
مجری برنامه «ماه عسل» با تشکر از نگاه دقیق جلالی و با اشاره به سخنان وی که گفت سوژه های برنامه از کف خیابان انتخاب شدند، بیان کرد: مخاطبان ممکن است از این جمله هم برداشت بد داشته باشند و هم برداشت خوب. برای من بسیار کار ساده ای بود که در ۳۰ شب از حوزه های سیاسی، اجتماعی و هنری مهمانانی را به برنامه بیاورم و ساخت برنامه با این مهمانان بسیار سخت است. هیچ کس به اندازه خود مهمانان ماه عسل نمی داند که چطور این افراد کشف شدند و چقدر طول کشید تا به برنامه بیایند و حجم همین اتفاقات باعث موفقیت برنامه شد. من فرم های دیگر برنامه سازی را به راحتی بلدم و درمورد آن ادعایی ندارم.
علیخانی ادامه داد: ما بیشتر از ۱۰ مهمان داشتیم که که تهران را تاکنون ندیده بودند وای به حال استودیوی برنامه سازی و اینکه بخواهیم آنها را با استودیو آشنا کنیم.
این مجری برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: این برنامه اگر تلخ بود یا اگر شاد مهم این است که ما آن را با ناامیدی تمام نکردیم و این آدمی را خرسند و دلگرم میکند و من ممنون تک تک مهمانانی هستم که اجازه دادند شاهد ماجراهایشان باشم.
وی در ادامه با یاد کردن از مادرش گفت: من اگر اندک آبرویی در حوزه برنامه سازی دارم آن را مدیون مادرم هستم و از دعای او می دانم. با این حال او کمی با من قهر کرده است که نتوانستم در مدت برنامه خدمتش برسم و حالا از شما می خواهم یک نفر را هم به خاطر من تشویق کنید.
علیخانی همچنین خطاب به فتاح که یک سفر عتبات عالیات به کربلای معلی برای او هدیه داد، گفت: آقا فتاح در این باره لطف کرد اما من بدون همکارانم کربلا نمی روم و اگر شما تایید می کنید قول این سفر را با همکارانم بگیرم.
بعد از نمایش صحنه هایی از فیلم مراسم ازدواج حامد از مهمانان برنامه «ماه عسل» امسال که روی آنتن شبکه سه برای او خواستگاری صورت گرفت، یادآور شد: هیچ کس تصور نمی کرد این دو در برنامه حضور پیدا کنند و بعد هم مراسم ازدواج آنها در مشهد برگزار شود.
مراسم تجلیل از عوامل «ماه عسل» با اجرای قطعاتی از خوانندگان دوره های قبل و امسال این برنامه از جمله مهدی یراحی، مهدی یغمایی، فرزاد فرزین، امیرعلی بهادری همراه بود و این خواننده ها با دریافت لوح هایی تجلیل شدند.
در پایان مراسم صحنه هایی از فیلم ازدواج حامد و همسرش در مشهد نمایش داده شد و مسئولان حاضر در مراسم روی تابلویی برای احسان علیخانی و برنامه ماه عسل یادگاری هایی نوشتند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- بر شاخهای که نشستهاید؛ به دست خود اره میسایید
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
- کرونا پای برنامههای تلویزیونی را به جوایز اسپریت باز کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





