امیر بنان تهیهکننده فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس با انتشار نامهای خطاب به مسعود نقاشزاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر از او خواست فیلم «ملاقات خصوصی» را از داوریهای جشنواره چهلم خارج سازد.
به گزارش سینماسینما، در نامه بنان آمده است:
«برادر گرامی جناب آقای نقاشزاده
دبیر محترم چهلمین جشنواره فجر
با سلام و احترام
نظر به عدم توجه به آراء مردمی در جشنواره فجر و حذف آن و از طرفی با عنایت به اینکه به زعم این حقیر این تصمیم اثر وضعی در سینمای ایران دارد، ضمن سپاس از حضرتعالی و سایر همکارانتان بدین وسیله اعلام می دارم که فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی آقای امید شمس و تهیهکنندگی اینجانب را از داوری جشنواره خارج نمایید و در هیچ یک از رشتهها داوری نشود. انشاءالله که جوابی برای حقالناس که ضایع شد، داشته باشید. در پایان از همهی مردم عزیز و تماشاگران فیلم ملاقات خصوصی صمیمانه تشکر میکنم و سپاسگزارم و امیدوارم به یاری حق تعالی در اکران عمومی بتوانیم میزبان خوبی باشیم.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک اجرای جنونآمیز/ یادداشت کارگردان «ملاقات خصوصی» درباره بازی پریناز ایزدیار
- عاشقانهای که دچار کماقبالی شد/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- خبری از اکران جدید نیست/ سینماگران رغبت ندارند، سازمان سینمایی راه حل
- زناشویی پشت میلههای زندان/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- جدول ستارههای منتقدان سینماسینما به فیلمهای چهلمین جشنواره فیلم فجر/ «علفزار» اول شد
- اعتراض تهیهکننده فیلم «ملاقات خصوصی» به حذف سیمرغ مردمی
- عاشقانهی ترسو!/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- ذبحِ بی دلیل منطق در پای احساس/ کوتاه درباره فیلم «ملاقات خصوصی»
- اجرای توامان مهر و محنت/ درباره بازی پریناز ایزدیار در فیلم «ملاقات خصوصی»
- زندگی پشت میلهها/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- مخدر عشق/ نگاهی به تدوین فیلم «ملاقات خصوصی»
- عشقِ زندانی، زندانیِ عشق/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- عشق و درد/ نگاهی به فیلم «ملاقات خصوصی»
- بدیع و هوشمندانه/ نگاهی به موسیقی فیلم «ملاقات خصوصی»
- جدول ستارههای منتقدان سینماسینما به فیلمهای چهلمین جشنواره فیلم فجر/ روز چهارم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





