تصاویرش اینقدر ناباورانه است که به سختی بشود تشخیص داد او همان رضا رشیدپور مثلا ۴۰روز قبل است. روزی که آخرین برنامه از «حالا خورشید» را روی آنتن برد.
به گزارش سینماسینما، در هیاهوی حذف عادل فردوسیپور از شبکه سه، یک مجری سرشناس و پربیننده دیگر هم از کنداکتور این شبکه حذف شد. او کسی نبود غیر از رضا رشیدپور که با «حالا خورشید» در یکی دو سال اخیر هم مخاطبان فراوان گرفته بود و هم البته در بزنگاهها نقش مهمی داشت تا برنامهاش تریبونی باشد برای تمام کشور؛ آن هم در ویترینی که بیننده دارد، تا شبکه سه، سیمای ملی و حتی نظام بتوانند پیامی شفاف به مردم برسانند.
از دادن آنتن به احسان علیخانی برای دفاع از خود گرفته تا آوردن خود فروغی برای تشریح سیاست تنبیهیاش برای عادل فردوسیپور و تلاش برای آشتی این دو روی آنتن زنده که سیاستهای داخلیشان بود.
رشیدپور تقریبا همان چیزی بود که رسانه ملی به آن احتیاج داشت اما خب درمیان همه مجریها به طور مشخص این مجری برچسب سیاسی و پیوستی پررنگ از سالهای منتهی به انتخابات ۹۲ داشت و بارها تندروها به او میتاختند. در ان میان هسته فکری تصمیمساز در شبکه سه هم چه عجیب که یکباره با آمدن فروغی به این شبکه، تقریبا همانهایی هستند که رشیدپور را از قدیم نمی پسندیدند. اگرچه شخص فروغی به «حالا خورشید» و رشیدپور علاقه خاصی داشت. علاقهای به اندازه «برنده باش» و «عصر جدید»!
با این همه ناگهان و بیسروصدا رشیدپور از دایره اجرا حذف شد. رفتن او را بسیاری خودخواسته میدانند ولی به نظر میرسد همه چیز به این سادگی هم نیست. فارغ از توئیتهای انتقادی عوامل سازنده برنامه او در شبکههای اجتماعی و از گلایههایشان در انتخاب مجریهای برنامههای تلویزیونی، رشیدپور در این تقریبا دو ماه، دو تصویر اینستاگرامی منتشر کرده که نشان از عدم رضایت دارد.
یکی در شروع برنامه جایگزین «حالا خورشید» که قراردادش با شبکه سه تا مردادماه است؛ پستی که با کپشن دلتنگی همراه شده بود و عکسی از اجراهایش در «حالا خورشید» و دیگری ساعتی پس از سحر دومین بامداد رمضان امسال. او این بار برای پستش نوشته بود: «نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد» و هشتگ دور از خانه زده بود.

عکسهایی غافلگیر کننده. سیمایی جدید با ریشهایی که بیشتر سفید شدهاند و چهرهای که تقریبا میتوان گفت با اضافه وزن زیادی همراه است.
او چندی قبل درباره این نبودنهایش گفته بود:«از روز ۲۲ اسفند تا این اواخر فقط ۳ شب تهران بوده است.»
اما دلیل این همه دوری چه بوده؟ او گفته بود:«خستهام و میخواهم دور باشم از این همه صدا.» جملهای گنگ که احتمالا ریشه در چیزی غیر از خستگی خودخواسته برای دور شدن از آنتن دارد.
او در سایه خواست مردم برای بازگشت عادل به سیما و دوگانه فروغی، فردوسیپور گم شد و در سکوت از روی آنتن رفت. تقریبا همزمان با عادل تا این شائبه که ارادهای بالاتر از فروغی برای برخورد با مجریانی که از خط قرمزهای گفتاری در رسانه ملی گذشتهاند ، به وجود بیاید.

ادعایی که فقط در حد گمانه و تحلیلهایی بدون پشتوانه است، چون رشیدپور که چیزی درباره احتمال حذف دستوریاش نگفته و مدیران شبکه سه هم مدام میگویند او خسته شده بود و قرار شده استراحت کند. شواهد هم نشان از این دارد که اقلا فروغی علاقه زیادی به داشتن رشیدپور دارد.
اما تصاویری که او از سیمای جدیدش منتشر کرد سبب شده تا هزاران کامنت برایش بیاید. از اینکه سیمای جدیدش هوادارانش را شوکه کرده و او را نشناختند. پرسش مدام درباره اینکه چرا نیست و کامنتهایی با مضمون اینکه شبکه سه بدون او و عادل سوت و کور است و حتی اینکه چطور میشود از فروغی شکایت کرد. کلی نظرهای مختلف و همچنان سیاست سکوت رشیدپور که به نظر میرسد از رضایت نیست اما دلش هم اهل شکایت نیست!
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- شباهت مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با یک مسابقه اسرائیلی
- «بمب» مسابقهای جدید با اجرای رضا رشیدپور
- به بهانه ویدئوی رقص محمود شهریاری/ قِر به مثابه مقاومت و اعتراض
- رضا رشیدپور به تلویزیون بازمیگردد
- واکنش یک مجری تلویزیون به مهاجرت مزدک میرزایی: این اتفاق بعید نبود!
- آیا همکاری رضا رشیدپور و شبکه سه به سکانس آخر رسیده است؟
- جواد یحیوی: امروز مجریهای صداوسیما استانداردهای لازم را ندارند
- رضا رشیدپور پشتصحنه نخستین فیلم سینماییاش + عکس
- یوسف صیادی به برنامه «جشن رمضان» پیوست
- واکنش احساسی رضا رشیدپور به آتشسوزی بازار تبریز
- برنامههایی تکراری که حوصله مخاطب را سر بردند
- احسان علیخانی چطور گلزار و رشیدپور را پشت سر گذاشت؟
- حاشیههای این روزهای تلویزیون/ از شایعهای درباره «حالا خورشید» تا جشنوارهای روی اعصاب
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





