من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می کنید پس باید تکذیبیه آن را هم باور کنید. مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است.
مهناز افشار در سومین دهه بازیگری، مجموعه ای از تجربه های متدوال، متفاوت و جسورانه را در کارنامه دارد. بازیگر چهره ای که بعد از مادر شدن با گزیده کاری، نقطه عطفی را ثبت کرد. مهناز افشار در بخشی از آخرین مصاحبه اش با سحر عصرآزاد می گوید: این اولین باری است که می خواهم با شما درباره ازدواجم صحبت کنم؛ روزگاری در این مملکت مردم برای هم آرزوی خوشبختی می کردند و می گفتند ان شا الله خوشبخت شوید تا ماه هم خوشبخت شویم اما امروز متاسفانه همه چیز برعکس شده و می گویند دیگری بدبخت شود ولی ما خوشبخت! من برای ازدواج تنها به این موضوع فکر می کردم که همسرم چگونه آدمی است؟ و آیا می توانم او را دوست داشته باشم یا نه؟ ازدواج من به گونه ای بود که به دیگران اجازه می داد، پرسش هایی داشته باشند، چون خودم هم از یکسری مسائل شوکه شدم.
در واقع اسمی پشت این ازدواج بود که به شخصه خاطره خوشی از آن نداشتم و برای من یادآور بسته شدن مجله رویش با عکس خودم روی مجله بود. اما ملاک من این چیزها نبود بلکه خود این آدم بود، بزرگترین حسن همسر من متانت و سکوت اش در مقابل همه حرف هاست و من از او یاد گرفتم در مورد هر حرفی که پشت سر ما است، سکوت کنم. شاید گاهی این سکوت اشتباه بوده اما زندگی شخصی هر فردی برای اوست و دیگران نباید در آن دخالت کنند.شاید اگر من جای همسرم بودم، با همه آن حواشی نمی توانستم اینقدر خوب باشم.
همسر من در مقابل تمام تهمت هایی که به او زدند از اختلاس تا شیر خشک و … سکوت کرد. و تنها دوبار به احترام من نامه داد. من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می کنید پس باید تکذیبیه آن را هم باور کنید. مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است! خیر آنها هم باید ادعای شان را ثابت کنند. اگر هم تکذیبیه را باور نمی کنید، مطلب را هم نباید باور کنید. اگر هر زمانی این اتهام ها ثابت شد، من هم به شکل قانونی پا به پای مردم در دادگاه حقوق تضییع شده را پس می گیرم.
منبع: ماهنامه دیار
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- گفتوگو با صفی یزدانیان/ «ناگهان درخت» از مخاطبش میخواهد آسانگیر نباشد
- در ستایش فرم/ نگاهی به فیلم «گیلدا»
- اعتراض عبدالرضا کاهانی به حذف تصاویر مهناز افشار در تبلیغات فیلمها
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو» با بازی مهناز افشار
- یک توئیت عجیب از مهناز افشار/ اعتراف و عذرخواهی
- هدیه مهناز افشار به پاکبانان
- سفیر چین در ایران مهناز افشار را در توئیتر بلاک کرد
- برترین بازیگران زن سال ۹۸ (۳)/ الهام کردا، مهناز افشار
- تغییری که مهناز افشار در پست اینستاگرامی خود داد/ کنارهگیری یا تعویق؟
- خبر غافلگیرکنندهای که مهناز افشار منتشر کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نکوداشت مقام فرهنگی و هنری علی اکبر صادقی؛ هنرمندی که هنر و اندیشه اش رنگ کهنگی نمی گیرد
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد