با تبرئه شدن ترامپ در سنا با رای جمهوریخواهان، هالیوودیها خشم خود را نسبت به این رای ابراز کردند.
به گزارش سینماسینما، هالیوودیها به تبرئه شدن دونالد ترامپ از اتهام برانگیختن شورش ساختمان کنگره در سنا واکنش نشان دادند و بیشتر آنها جمهوریخواهان و مخصوصاً رهبر آنها میچ مککانل را کوبیدند.
شاید مایکل مور فیلمساز تنها کسی بود که سعی کرد نکات مثبت ماجرا را ببیند و در اینستاگرام خود نوشت با وجود اینکه سنا رای اکثریت کافی برای محکوم کردن ترامپ را نداشت، بیشتر سناتورها (۵۷ نفر مقابل ۴۳ نفر) علیه ترامپ رای دادند که این شامل ۱۵ درصد از جمهوریخواهان هم میشد.
وی نوشت: حالا ترک روی سد پدیدار شده است.
این مستندساز معروف گفت تصاویر حمله به کنگره و سیاستمداران در خاطر همه باقی خواهد ماند و مردم در آینده میتوانند جبران کنند.
مور ادامه داد: اعضای دموکراتیک کنگره حرف خود را به عموم مردم آمریکا و اکثریت سنا ثابت کردند. ترامپ فقط به این دلیل قسر در رفت که هنوز تعداد بزدلها زیاد و تعداد جمهوریخواهان در سنا هم زیاد است. ما اکثریت ۸۲ میلیون نفری، سال آینده این مسئله را در انتخابات میاندورهای حل میکنیم.
جورج تاکئی بازیگر، نویسنده و فعال سیاسی در توییتر نوشت که استانداردهای دوگانه حزب جمهوریخواه یک بار دیگر به نمایش گذاشته شد.
وی گفت: آنها میخواهند دوباره پولهای کمکی سازمانی جریان پیدا کند اما به شدت از گروه حامیان کیواِنان که تفنگ اتوماتیک AR-۱۵ و دستبند کمربندی حمل میکنند میترسند.
مارک رافلو بازیگر نیز یک لینک از مطلبی خبری گذاشت که در آن توضیح داده شده بود میچ مککانل بعد از دادن رای منفی به محکوم کردن ترامپ، گفته که در شب حمله به کنگره، وظیفه خود را به درستی انجام نداده است.
رافلو درباره مککانل نوشت: یک بزدل و احمق که استحقاقش زبالهدان تاریخ است.
پاتریشا آرکت هم گفت مککانل بعد از اینکه ترامپ را نجات داد، سخنرانی کرد و مستقیم در حرفهایش از سخنان دموکراتها دفاع کرد. وی نوشت: عجیب است و وقیحانه. شرم بر تو. تو او را حمایت کردی.
واندا سایکس تهیهکننده و نویسنده معروف تلویزیونی هم مککانل را یک «مار» خواند.
جیم گفیگان استند آپ کمدین نوشت: یعنی الان مککانل دارد سعی میکند تاریخدانها را راضی کند که شرف ندارد؟
جیمی کیمل مجری تلویزیونی هم نوشت: دوباره حس حماقت میکنم چون امیدوار بودم تعداد بیشتری از آنها کار درست را انجام بدهند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- «اوپنهایمر» پیشتاز نامزدهای اسکار ۲۰۲۴ شد/ انیمیشن ایرانی نامزد شد
- مجری اسکار ۲۰۲۴ انتخاب شد/ جیمی کیمل برای چهارمین بار روی صحنه
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- فرش قرمز اسکار امسال، قرمز نیست!
- سینمای ایران جایگزین هالیوود در روسیه میشود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





