برنامه گل یا پوچ با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود و روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه به راهکارهای درمان اعتیاد می پردازد.
به گزارش سینماسینما، فاطمه بیتقصیر تهیه کننده درباره برنامه گل یا پوچ به میگوید: این برنامه از تولیدات گروه اجتماعی است که با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت میشود. البته برنامه گل یا پوچ قدمت طولانی دارد و سالها با نام تا رهایی از شبکه سلامت پخش میشد، اما با تغییر نام ما سعی کردهایم ایدههای تازه را به برنامه تزریق کنیم.
وی ادامه میدهد: در این برنامه سعی کردهایم نگاه تازه ای به مقوله اعتیاد داشته باشیم، چرا که برنامههایی از این دست از شبکههای مختلف تلویزیون و رادیو پخش میشود. ما به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنیم از منظری بالاتر نگاه می کنیم تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهیم. همانطور که در مرداب هم گلی همچون نیلوفر رشد می کند، پس میشود از مرداب و باتلاق اعتیاد هم خودمان را نجات دهیم. در برنامه سیدمهدی عظیمی درمانگر حوزه اجتماعی اعتیاد حضور دارد و در این باره صحبت میکند.
وی توضیح میدهد: گرچه موضوع خاص است، اما ما با حضور کارشناسان برنامه در اتاق فکر همیشه به این موضوع تاکید میکنیم که باید زبان برنامه عام باشد تا اگر شنونده برنامه یک نوجوان هم بود برنامه برایش دادهای داشته باشد. برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانوادههاست و سعی میکنیم مهارت لازم را در این باره به آنها آموزش بدهیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بدرقه حمید منوچهری به خانه ابدی/ تشییع مردی که همه از او به نیکی یاد میکردند
- فوت گوینده و دوبلور پیشکسوت/ حمید منوچهری درگذشت
- رادیو فشار خون تان را تنظیم می کند
- تدوین استانداردهای دارو در رادیو
- سفره عشق را در رادیو سلامت تجربه کنید
- قصههایی برای کودکان در رادیو
- صفر تا صد سیر بالینی مبتلایان به امیکرون در رادیو
- برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید
- ویژه برنامه روز پدر روی آنتن رادیو
- رادیو سلامت با یک پویش نوروزی
- بررسی سلامت فیلم های جشنواره فجر در رادیو
- پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار میشود
- «سپهر دانش» همراه با پزشکان
- بررسی بحران سوگ در رادیو سلامت
- بررسی مشکلات تاسیس داروخانه ها در رادیو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





