پروژه مشترک سینمایی ایران و هند با عنوان «سلام بمبئی» پس از پایان فیلمبرداری اکنون در چه مرحله ای است؟
به گزارش سینماسینما، این روزها در برخی رسانه ها عنوان شده که فیلم سینمایی «سلام بمبئی» تولید مشترک ایران و هند با بازبینی مجدد توسط سازمان سینمایی مواجه شده، که روابط عمومی این فیلم توضیحاتی را در این باره منتشر کرد.
بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم «سلام بمبئی»، این فیلم مرحله اول دریافت پروانه نمایش را طی کرده و اصلاحات مورد نظر شورای پروانه نمایش را انجام داده و مجددا جهت بازبینی فیلم ارائه شده است.
اتفاقی که به طور قطع، موضوع عجیب و پیچیده ای نبوده و صرفا روال قانونی و طبیعی است که تمامی پروژه های سینمایی آن را طی می کنند تا با کیفیت مورد نظر آن شورا فیلم به اکران عمومی برسد.
سازمان سینمایی از ابتدای کلید خوردن این پروژه تولید مشترک، در جریان فیلمنامه و روند تولید فیلم بوده بطوریکه «حبیب ایل بیگی» معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نیز مدتی پیش و در هنگام ضبط فیلم «سلام بمبئی» در هند و در پشت صحنه آخرین اثر «قربان محمد پور» حاضر شد و از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفت تا با حمایت و پشتیبانی سازمان سینمایی اولین فیلم جدی تولید مشترک بین ایران و هند که مورد تاکید ریاست محترم سازمان سینمایی بوده با بهترین کیفیت در سطح منطقه و جهانی، اکران مناسبی داشته باشد.
به جز چند خبر رسمی ای که از طرف روابط عمومی پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی کشور با عکس صحنه فیلم ارائه شده، سایر عکس ها به خصوص پوسترهایی که در فضای اینستاگرام، مرتبط با این فیلم منتشر شده است، همه به صورت خودجوش بوده و ارتباطی به پروژه سینمایی «سلام بمبئی» ندارد.
فیلم سینمایی «سلام بمبئی» محصول مشترک ایران و هند به کارگردانی قربان محمدپور و تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی با حضور محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بنیامین بهادری ساخته شده است.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- ادامه حاشیههای یک واکسن/ بنیامین بهادری ارتباط صحبتهایش با شهاب حسینی را رد کرد
- لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدید حمید نعمتالله شد
- سالها پیش بنیامین درباره ترانه “بوی عیدی” در تلویزیون چه گفت؟
- اعتراض شهیار قنبری و اسفندیار منفردزاده به بنیامین بهادری/ شرم کنید! این یک دستبرد است
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- احسان کرمی در حمایت از گلزار خطاب به تلویزیون: کاش سکوت میکردید
- بازیگران سینما درباره استفاده از بادیگارد چه نظری دارند ؟ از گلزار تا مدیری
- آقای گلزار، این چه کاری بود؟/ انتقاد یک روانشناس از انتشار عکس این بازیگر با پوششی نامناسب
- سرنوشت میزها و آدمها
- سلبریتیها از اجرای برنامههای تلویزیونی منع میشوند؟
- واکنش محمود شهریاری به خبر حضور بنیامین در تلویزیون
- بنیامین چطور سوژه تلویزیون شد؟
- تداوم سلبریتیزدگی تلویزیون/ پس از گلزار، قرعه به نام بنیامین افتاد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





