بیشترین فروش روزانه، بیشترین تعداد مخاطب و بیشترین سانس فوقالعاده متعلق به پردیس سینمایی کورش است.
به گزارش سینماسینما، طبق اعلام روابط عمومی پردیس سینمایی کورش، «این پردیس چهار بار در فروردین رکورد فروش روزانه را جابه جا کرد. رکورد اول جمعه چهارم فروردین به ارزش ۲۱۸ میلیون تومان، رکورد دوم سه شنبه هشتم فروردین به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان، رکورد سوم یازدهم فروردین، ۲۲۸ میلیون تومان و رکورد چهارم و آخر شنبه دوازده فروردین به ارزش ۲۳۰ میلیون تومان به نام پردیس سینمایی کورش ثبت شد.
همچنین در دوازده فروردین با حضور ۱۵۹۵۰ نفر رکورد بیشترین تعداد مخاطب در یک روز از سال ۱۳۹۶ نیز از در این سینما اتفاق افتاده است.
رکورد بیشترین سانس فوق العاده نیز با ثبت ۳۰ سانس فوق العاده که از ساعت ۲۲ محسوب میشود متعلق به همین پردیس و در تاریخ ۱۲ فروردین اتفاق افتاده است.
به این ترتیب هر سه رکورد نوروزی اعم از بیشترین تعداد مخاطب روزانه، فروش روزانه و سانسهای فوق العاده متعلق به پردیس سینمایی کورش است.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی تصویری سینماسینما با حبیب اسماعیلی/ سینما از مراکز تفریحی و تجاری امنتر است
- انتشار گزارش مالی از فروش سینماها/ دستان کرونا بر گلوی اقتصاد سینما
- آمار تماشاگران اروپایی سینماها
- «فرامتن»/ آلودگی هوا و سینما
- پاسخ پردیس کورش به هشدار گروه سینمایی هنروتجربه
- واکنش اینستاگرامی حمید فرخنژاد به کسب عنوان پولسازترین بازیگر سال
- توییت وزیر فرهنگ و ارشاد برای پیوستن پردیس کورش به بورس
- سالنامه آماری فروش فیلمهای سینمای ایران منتشر شد
- اعلام تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده/ تعطیلی پنج روزه سینماها از امشب
- عبور «رگ خواب» از مرز فروش پنج میلیاردی/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- «اکسیدان» هشت میلیاردی شد/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- فروش فیلم ها در هفته ای که گذشت/ یک فیلم تازه روی پرده سینماها رفت
- فروش ۶۰ میلیارد تومانی سینما
- قسمت دوم «شهرزاد» را در سینما ببینید
- اولین دیدار مردمی «رگ خواب»یها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری