آخرین قسمت سری دوم برنامه «خندوانه» با حضور ۱۶ کمدین و در قالب استندآپ کمدی برگزار میشود و در این قسمت خبری از رقابت دو نفره میان ژوله و غفوریان نیست.
به گزارش «سینماسینما»، رامبد جوان که از مدت ها پیش تبلیغات گسترده ای برای اجرای آیتم «خنداننده برتر» در «خنداونه» کرده بود، توانست با اجرای این آیتم، محبوبیت برنامه خود را دو چندان کند. رقابت ۱۶ کمدین و با یکدیگر در یک برنامه تلویزیونی که تنها هدفش خنداندن مخاطب بود، توانست اعتماد مخاطب را به رسانه ملی جلب کند و از طرفی شبکههای ماهوارهای را برای ساعتی با بحران مخاطب ایرانی، روبرو کند.
با همه این ها و بعد از برگزاری مسابقات و حذف بسیاری از چهرههای شاخص کمدی از جمله علیرضا خمسه، امیر مهدی ژوله نویسنده و مهران غفوریان به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردند. مسابقاتی که برنده و بازنده آن با رای مردم مشخص میشد و بنا به گفته رامبد جوان در گفت و گویی، نحوه رای مردم به کمدین مورد علاقه شان، تحلیل و ارزیابی جامعه شناسان را طلب میکند.
حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از برگزاری این فستیوال نوظهور و درست زمانی که مردم بی صبرانه برای مشخص شدن برنده نهایی این رقابتها، انتظار میکشند، رئیس شبکه نسیم اعلام کرده از رقابت دو نفره نهایی خنداننده برتر، خبری نیست و امشب فینال برنامه خندوانه با حضور و بازی ۱۶ کمدین قسمتهای قبلی برگزار میشود!
دکتر حسین کرمی، رئیس شبکه نسیم در گفت و گو با جام جم آنلاین، گفته: در شب پایانی (یعنی امشب) فینالی خاص با حضور هر ۱۶ کمدین قسمتهای قبل برگزار میشود و جنابخان هم یک اجرای ویژه و به عبارتی نمک برنامه را خواهد داشت. برنامه پایانی نظرسنجی نخواهد داشت و در پایان هم به هنرمندان برگزیده جوایز ارزندهای اهدا خواهد شد.
«خندوانه» که قرار بود برنامه متفاوتی باشد، «خندوانه» که تحسین بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر را برانگیخته بود و ادعای صداقت و رو راستی را با مخاطبان داشت، حالا در آستانه پایان فصل سوم، یاد و خاطره سریالهای پرطرفدار تلویزیون را برایمان زنده کرده که با وجود یدک کشیدن نام کارگردانهای معتبر، در قسمت آخر و به بهانه خدشه دار نشدن احساسات مخاطبان، همه شخصیتها را عاقبت بخیر آنچنانی میکرد.
ظاهرا رسانه ملی هنوز متوجه نشده که مخاطب تشنه یک رقابت درست و بی چون و چرا و به ثمر رسیدن آن است. مخاطب دوست دارد قهرمانش را تا آخرین لحظه دنبال کند و تصویر واقعی سرنوشت او را ببیند. براساس آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، برنامه خندوانه پربینندهترین و موفقترین تولید رسانه ملی در سالهای گذشته بوده است. کاش حفظ این آمار، دغدغه صدا و سیما باشد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- یک استاد دانشگاه : خنداندن درخندوانه بسیار تصنعی است/خندوانه در این سالیان رقیب خوب نداشته
- فصل هشتم «خندوانه» در راه است + تیزر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





