آخرین قسمت سری دوم برنامه «خندوانه» با حضور ۱۶ کمدین و در قالب استندآپ کمدی برگزار میشود و در این قسمت خبری از رقابت دو نفره میان ژوله و غفوریان نیست.
به گزارش «سینماسینما»، رامبد جوان که از مدت ها پیش تبلیغات گسترده ای برای اجرای آیتم «خنداننده برتر» در «خنداونه» کرده بود، توانست با اجرای این آیتم، محبوبیت برنامه خود را دو چندان کند. رقابت ۱۶ کمدین و با یکدیگر در یک برنامه تلویزیونی که تنها هدفش خنداندن مخاطب بود، توانست اعتماد مخاطب را به رسانه ملی جلب کند و از طرفی شبکههای ماهوارهای را برای ساعتی با بحران مخاطب ایرانی، روبرو کند.
با همه این ها و بعد از برگزاری مسابقات و حذف بسیاری از چهرههای شاخص کمدی از جمله علیرضا خمسه، امیر مهدی ژوله نویسنده و مهران غفوریان به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردند. مسابقاتی که برنده و بازنده آن با رای مردم مشخص میشد و بنا به گفته رامبد جوان در گفت و گویی، نحوه رای مردم به کمدین مورد علاقه شان، تحلیل و ارزیابی جامعه شناسان را طلب میکند.
حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از برگزاری این فستیوال نوظهور و درست زمانی که مردم بی صبرانه برای مشخص شدن برنده نهایی این رقابتها، انتظار میکشند، رئیس شبکه نسیم اعلام کرده از رقابت دو نفره نهایی خنداننده برتر، خبری نیست و امشب فینال برنامه خندوانه با حضور و بازی ۱۶ کمدین قسمتهای قبلی برگزار میشود!
دکتر حسین کرمی، رئیس شبکه نسیم در گفت و گو با جام جم آنلاین، گفته: در شب پایانی (یعنی امشب) فینالی خاص با حضور هر ۱۶ کمدین قسمتهای قبل برگزار میشود و جنابخان هم یک اجرای ویژه و به عبارتی نمک برنامه را خواهد داشت. برنامه پایانی نظرسنجی نخواهد داشت و در پایان هم به هنرمندان برگزیده جوایز ارزندهای اهدا خواهد شد.
«خندوانه» که قرار بود برنامه متفاوتی باشد، «خندوانه» که تحسین بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر را برانگیخته بود و ادعای صداقت و رو راستی را با مخاطبان داشت، حالا در آستانه پایان فصل سوم، یاد و خاطره سریالهای پرطرفدار تلویزیون را برایمان زنده کرده که با وجود یدک کشیدن نام کارگردانهای معتبر، در قسمت آخر و به بهانه خدشه دار نشدن احساسات مخاطبان، همه شخصیتها را عاقبت بخیر آنچنانی میکرد.
ظاهرا رسانه ملی هنوز متوجه نشده که مخاطب تشنه یک رقابت درست و بی چون و چرا و به ثمر رسیدن آن است. مخاطب دوست دارد قهرمانش را تا آخرین لحظه دنبال کند و تصویر واقعی سرنوشت او را ببیند. براساس آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، برنامه خندوانه پربینندهترین و موفقترین تولید رسانه ملی در سالهای گذشته بوده است. کاش حفظ این آمار، دغدغه صدا و سیما باشد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- یک استاد دانشگاه : خنداندن درخندوانه بسیار تصنعی است/خندوانه در این سالیان رقیب خوب نداشته
- فصل هشتم «خندوانه» در راه است + تیزر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





