مجتبی راعی کارگردان مطرح سینما قصد ساخت فیلمی با موضوع ” پول کثیف ” دارد .
راعی در شماره روز سه شنبه روزنامه “سینما” توضیحات مفصلی درباره این فیلم داده است .راعی در عین حال گفت وگو باسایت “سینما سینما” می گوید که وضعیت ساخت این فیلم چندان مشخص نیست .او در یادداشت خود در روزنامه سینما اشاره کرده که متاسفانه پول کثیف در جامعه می چرخد و نتایج مطلوبی به همراه می آورد.او درادامه اشاره کرده در دولت جدید برای اولین بار اصطلاح پول کثیف رسانه ای شد.
برچسبها: مجتبی راعی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آتش و باد کمکم میگسترد/ نگاهی به سریال «آتش و باد»
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- روایت مجتبی راعی از آخرین وضعیت سریالش/ با وجود حسین زندباف جشن سربرون دیدنی است
- تصویربرداری سریال «جشن سربرون» در خاوران ادامه دارد
- نجاریان: پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰/ استفاده از برف مصنوعی
- بخشهایی از فیلم «عصر روز دهم» + ویدئو
- اختصاصی سینماسینما/ مجتبی راعی: سینایی انسانی اخلاقمدار و بی ادعا بود
- محمود پاک نیت از سریال «جشن سربرون» میگوید/ جذابیتهای بازی در نقش یک شخصیت منفی
- با تغییر تهیه کننده، سریال مجتبی راعی وارد مرحله پیشتولید شد
- /اختصاصی /مجتبی راعی در انتظار بودجه برای ساخت یک سریال تاریخی با موضوع پیروزی مشروطه خواهان
- /اختصاصی /راعی :تصمیم عاقلانه این است که دست از اشتباه گذشته برداریم وعصبانی نیستم را اکران کنیم
- ساخت سریال الف «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی
- همه چیز درباره ترنج/ عبور از مرز برزخ و رسیدن به آرامش
- روایت تلخ مجتبی راعی از خودکشی یک نوجوان به خاطر شلوار لی
- مجتبی راعی: صداوسیما مدتهاست اعتباری میان مردم ندارد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





