فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغها» به کارگردانی ناصر قهرمانی در سینماهای هنروتجربه به نمایش درمیآید.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «مراسم تدفین کلاغها» به کارگردانی و تهیهکنندگی ناصر قهرمانی از چهارشنبه پنجم خردادماه روی پرده سینماهای هنروتجربه میرود.
آیین افتتاحیه اکران این فیلم اجتماعی ساعت ۱۸ پنجم خردادماه در موزه سینما برگزار میشود.
در خلاصه داستان این فیلم ۷۲ دقیقهای آمده است: «زنی که یکبار میمیرد… زنی که صدبار میمیرد… زنی که هزاربار میمیرد…»
قهرمانی ساخت فیلمهای «به وقت رهایی»، «پیگ کاسو»، «شبِ دارکوب»، مستندهای «آن شب بارانی»، «نهنگی درتنگ»، «آشیقلار» و بیش از پانزده فیلم کوتاه و نیمه بلند و مستند دیگر را در کارنامه خود دارد.
محمود نظرعلیان، ثمین ولیزاده، علی رضاییراد، رها پوررحمتی، سروش تختی، میلاد صالحی، سینا خلیلی و یزدان حسنی نقشآفرینان «مراسم تدفین کلاغها» هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده فیلمنامه، کارگردانی، تدوینگر: ناصر قهرمانی، تصویربردار: محمدتقی سپهری، بخشی از تصاویر: حسن مهرآذر، تصاویر هوایی: مهدی عباسی، صدابردار: بهزاد عونی، طراح صحنه و لباس: معصومه یوسفی، مدیر تولید: ناصر قهرمانی، دستیار کارگردان و برنامهریز: مهدی مرادی، منشی صحنه: سمیه عایری، مجری طرح: شرکت فیلمسازی آبی فیلم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مرجان»؛ فیلمی آبرومند درباره قتلهای ناموسی
- «ساموئل خاچیکیان، یک گفتوگو»؛ جذاب برای دوستداران سینما
- اکران آنلاین «اینان» آغاز شد
- تحقق آرزوی چندساله فعالان انیمیشن در هنرو تجربه
- مراسم دیدار با عوامل مستند «آیدین» با حضور اعضای تیم ملی بسکتبال برگزار شد
- کارگردان «رنج زیر پوست»: این فیلم را در حمایت از زنان، دختران و حقوق انسانها ساختهام/ نقد دیکتاتوری مردسالارانه
- پوستر مجموعه فیلمهاى کوتاه «هفت» منتشر شد/ تقدیم اکران اول به علی انصاریان
- گفتوگو با کارگردان «منگی»/ یک شیوه تمرینی و یک شیوه تولیدی دارم که مخصوص خودم است
- تاخیر در اکران «جایی برای فرشتهها نیست» ساخته سام کلانتری
- اکران «هنر و تجربه» از اول تیر آغاز میشود/ اسامی فیلمها
- آناهید آباد: سینمای هنروتجربه نیاز به حمایت صددرصدی دارد/ حتی یک سالن اختصاصی نداریم
- آخرین تحولات در «هنر و تجربه»/ پراکندگی سانسها مدیریت میشود
- «پاپ» در گروه هنروتجربه اکران میشود
- نگاهی به فیلم«۳۱۶»/ کفش هایی در قاب تنهایی
- نگاهی به مستند «شاعران زندگی»/ چه قد جنگلَ خوسی، مردمَ واسی، خسته نوبوسی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





