پروانه معصومی می گوید برای نگارش فیلمنامه ها جسارت کافی وجود ندارد و نقش های پیشنهادی به وی تکراری است.
به گزارش سینماسینما، پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی اظهار کرد: از آخرین حضورم جلوی دوربین چندین ماه میگذرد، البته پیشنهادها همیشه وجود دارد اما متاسفانه فیلمنامهها به اندازهای ضعیف و بیکیفیت هستند که ترجیح میدهم بیکار باشم تا اینکه بخواهم جلوی دوربین چنین کارهایی روم.
وی افزود: نقشهایی که پیشنهاد میشود همگی تکراری هستند؛ کارهایی که بارها آن را بازی کردهام، اما باز هم همان نقشها عرضه میشود.
این بازیگر پیشکسوت با انتقاد از این رویه توضیح داد: این مساله برای من ناراحت کننده است چون وقتی میدانم توانایی ایفای نقشهای متفاوت را دارم چرا باید همیشه یک شکل کار پیشنهاد شود. دلیل این مساله را من در یک امر می بینم آنهم محافظه کاری است و همین عامل باعث شده سینماگران از ریسک کردن دوری کنند.
بازیگر فیلم «گلهای داوودی» گفت: وقتی چنین نقشهایی برای من جذابیت ندارد، مطمئنا برای تماشاگر هم دوست داشتنی نخواهد بود، پس هر اندازه هم که دوری از کار سخت باشد، تلاش میکنم سابقه هنری خود را فدای کارهای لحظهای نکنم.
وی در انتها تاکید کرد: حالا که بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده موقعیتی فراهم است تا کارهایی را که مدت ها در پی انجام آن بودهام انجام دهم که مطالعه کتاب یکی از این اقدامات است. در ضمن تا از بین رفتن این بیماری، همه پیشنهادها با هر کیفیتی را پاسخ منفی خواهم داد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کالبد شکافی کارنامهی سینمایی بهرام بیضایی/ نگاهی به کتاب «موزاییک استعارهها»
- پیامهای تسلیتی که برای درگذشت پروانه معصومی منتشر شد
- پروانه معصومی درگذشت
- پروانه معصومی : طرفدار واکسن برکت هستم/تاپایان کرونا جلوی دوربین نمی روم
- گفتوگو با پروانه معصومی، برنده نخستین جایزه بازیگری زن جشنواره فجر/ بیهیاهو زندگی کردم
- تولد بیضایی و یک سکانس طلایی (۱۱)/ شهرام اشرف ابیانه
- برشهایی از فیلم «کلاغ» ساخته بهرام بیضایی + ویدئو
- جزییات سریال طنز جدید شبکه سه با حضور بازیگر «پایتخت»
- اظهارنظر شیرین بینا درباره ماجرای لیلا حاتمی و پروانه معصومی
- دیدار حیدریان با دو بازیگر پیشکسوت در روز زن + عکس
- رازی که پروانه معصومی فاش کرد/ نخواستم در «گلهای داودی» بدون حجاب بازی کنم
- نظر پروانه معصومی درباره فیلمهای دهه ۵۰ سینمای ایران
- انتقاد پروانه معصومی از برگزاری افطاری های تجملاتی توسط افراد نوکیسه
- پروانه معصومی:به کسی که اعتقاد داریم رأی میدهیم و منتظر انتخابش میمانیم
- واکنش پروانه معصومی به خبر گورخوابها/ ۲۲ سال پیش هم شاهدش بودم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





