فیلم «دِرب» به کارگردانی و نویسندگی «سید هادی محقق» قرار است یکشنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۵درسالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درآید.
به گطارش سینماسینما، این فیلم که درسال ۱۴۰۰ توسط سید رضا محقق تهیه شده، روایتگر یک مأمور اداره برق است که قرار است برق خانهای تَک و دورافتاده را وصل کند.
سید هادی محقق و محمد اقبالی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. فیلم «دِرب» در استان کهگیلویه و بویراحمد و در روستاهای اطراف شهر سوق فیلمبرداری شده است.
«درب» پیش از این درسینماهای گروه «هنرو تجربه» به نمایش درآمده بود.
گفتنی است، «او خوب سنگ میزند»، «ممیرو» و «ایرو» از دیگر ساخته های سیدهادی محقق هستند.
ورود بر عموم آزاد است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «درنو» به آرژانتین میرود
- نمایش مستندی درباره مریم زندی در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار میکند: حقوق در سینما؛ با محوریت درامهای دادگاهی
- نمایش فیلم «چه سرسبز بود دره من» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- «طعم گیلاس» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- شهاب حسینی: میخواهم فیلمی اقتباسی از ساعدی بسازم
- با نمایش فیلم «دِرب»؛ اکران آنلاین فیلمهای هنری در فیلمنت راهاندازی شد
- نمایش «مشق امشب» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- آغاز نمایش فیلمهای سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با «آه سرد»
- اکران چهار فیلم جدید در گروه سینمایی هنر و تجربه در آذر ماه
- «ایرو» و «ممیرو» در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود
- گزارشی از موقعیت سینمای ایران در فرانسه به مناسبت اکران فیلم «تفریق»
- تماشاگران «دِرب» از سینمای ایران به ۲۰ هزار نفر در فرانسه رسید
- مشق شب کیارستمی در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- نمایش فیلم سینمایی «ایرو» در نیویورک
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





