سحر دولتشاهی با انتشار یادداشتی به حذف فیلم نیمرخها از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
به گزارش سینماسینما، سحر دولتشاهی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: براینیمرخها دلم گرفت.آقایکریمیعزیزاینعکس رو انتخاب کردم به خاطر نگاه شما. نگاه هوشمند و دقیق و نگران شما. مطمئنم اگر بودید چندان براتون فرق نمیکردکهفیلم شما در جشنواره باشهیانباشه.آگه درست یادمباشه به اصرار ما شما و علیحضرتی قبول کردیدکه تا جشنواره بعدیکه امسال باشهفیلم رو نگه دارینکهایکاش اصرار نمیکردیم.اینجوریشایداینفیلماکرانمیشد و لااقل شما برایاکرانشبودین.علیحضرتیبراینیمرخهایادداشتزیبایی نوشته.
من فقط میتونم بگم چه خوب که قبل رفتن بعد از هشت سال سکوت فیلم ساختین. نیمرخها فیلم عزیز منه و امیدوارم فیلم عزیز خیلیها به شه. مطمئنم خیلیها که باید، قدر شما رو میدونن. من کمترین اونهام.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- «داریوش» ۲۷ تیر میآید
- جزئیات سریال «افعی تهران» اعلام شد
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- نخستین تصویر و اطلاعات از فیلم پر بازیگر جشنواره فجر/ «یادگار جنوب» آماده نمایش شد
- «آتابای»؛ فرجام مردی که از عشق تمرد کرد
- انتشار تیزر «آتابای» در آستانه اکران
- سریال «میخواهم زنده بمانم» در فیلیمو رایگان شد
- معرفی هیات داوران دومین و سومین جشنواره فیلم کوتاه هشت میلیمتری
- «قورباغه» در بازار جشنواره کن
- نسیم «سحر»ی با شیب تند/ روایت جام جم از سحر دولتشاهی
- روایتی غافلگیرکننده از یک قصه تکراری
- یک داستان ایرانی و بومی/ نگاهی به سریال «میخواهم زنده بمانم»
- غافلگیرکننده و فراتر از انتظار
- پوستر رسمی فیلم «خط فرضی» در آستانه نمایش در فستیوال تورنتو منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





