شرکت سونی پیکچرز برای نقش اصلی فیلم «مرد خاکستری» با چارلیز ترون بازیگر برنده اسکار مذاکره میکند.
به گزارش «سینماسینما»، چارلیز ترون که تابستان امسال در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در یک نقش اکشن ظاهر شد، احتمالاً در یک پروژه دیگر نقشی مشابه را ایفاء خواهد کرد.
به گزارش ددلاین، شرکت سونی پیکچرز برای بازی در فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازیگر ۴۰ ساله اهل آفریقای جنوبی در حال مذاکره است.
این فیلم با اقتباس از رمانی نوشته گرینی ساخته میشود. زمانی قرار بود جیمز گری این پروژه را با بازی براد پیت در نقش اصلی بسازد.
فیلمنامه را جو و آنتونی روسو نوشتهاند و در مقطعی قرار بود خود آنها پروژه را کارگردانی کنند، اما این دو درگیر ساخت فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شدند و قرار است دو فیلم بعدی «انتقامجویان» را هم کارگردانی کنند.
تریلر «مرد خاکستری» بر یک مأمور خبره سیا که اکنون یک آدمکش حرفهای است، متمرکز است. او ناچار میشود برای نجات دخترش که نمیدانست فرزند اوست، دشمنانش را از میان بردارد. قرار بود پیت در این نقش بازی کند، اما اکنون تهیهکنندگان پروژه جنسیت قهرمان داستان را تغییر دادهاند.
سونی پیش از این نیز در تریلر جاسوسی «سالت» چنین کاری را انجام داد. آنجلینا جولی در آن فیلم نقشی را بازی کرد که ابتدا برای تام کروز در نظر گرفته شده بود.
ترون ۴۰ ساله در ۲۰۰۴ برای فیلم «اهریمن» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد و سال ۲۰۰۶ هم با فیلم «نورث کانتری» نامزد اسکار بود. «حامی شیطان»، «جو یانگ توانا»، «قوانین خاندان سیدر»، «حرفه ایتالیایی»، «هنکاک» و «یک میلیون راه برای مردن در غرب» از دیگر فیلمهای اوست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازی برای میخکوب کردن تماشاگر/ نگاهی به «باشگاه مشتزنی»
- اختصاصی سینماسینما/ با جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال از فیلمهای پولانسکی و جیمز گری
- اختصاصی سینماسینما/ روز تارانتینو در کن؛ نمایش تنها فیلم ۳۵ میلیمتری با حضور براد پیت
- فیلم جدید تارانتینو برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمیآید
- «سریع و خشمگین» به سوی رکودشکنی
- شارلیز ترون در راهپیمایی علیه دونالد ترامپ/ حمله سایبری به جشنواره ساندنس
- تاریخ اکران فیلم براد پیت و ماریون کوتیار مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





