مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: تعداد کارتهایی که برای عوامل فیلمها صادر شده نسبت به سالهای قبل افزایشی نداشته است.
به گزارش سینماسینما، سیمون سیمونیان در پی حواشی شامگاه ۱۵ بهمن ماه کاخ جشنواره گفت: مسئولیت صدور کارت برای عوامل فیلمهای راه یافته برعهده دبیرخانه جشنواره بوده است که مطلقا کارت غیر مرتبطی صادر نشده است.
وی افزود: کارت خبرنگاران، عکاسان و منتقدین توسط روابط عمومی صادر شده و برای سایر مهمانها هم توسط تشریفات و مدیر اجرایی تصمیم گیری شده است.
سیمونیان درباره حضور خانوادهها خصوصا کودکان در برج میلاد گفت: از طرف دبیرخانه حتی یک کارت هم برای بازیگران نوجوان صادر نشده چه برسد به کودکان و افرادی که ارتباطی با فیلمها ندارند.
به گزارش ایسنا، برج میلاد مقر کاخ جشنوارهی فیلم فجر شامگاه گذشته ۱۵ بهمن ماه با ازدحام مخاطب مواجه شد و این پرسش را برای اهالی رسانه بوجود آورد که سینمای ایران در طول سال،چند رسانه تاثیرگذار در روند اخبار و گزارشهای سینمایی دارد که این تعداد که اتفاقا تعداد زیادی هم نیستند، باید برای تماشای فیلمها در برج میلاد با سختی و چالش مواجه باشند.
همچنین یکی از نکات قابل تامل در این چند روز، ورود بی رویه جمعی از مخاطبان است که بدون کارت و با نظر مستقیم مسوولان کاخ در سانسهای مختلف وارد برج میلاد میشوند که قطعا جزو پیشبینیهای قبلی دستاندرکاران جشنواره برای میزبانی در این مکان نبوده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پاسخ به چند ابهام درباره فیلمهای متقاضی «فجر۳۹»/ اسناد موجود است
- مهلت ارسال فیلمها به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تمدید نمیشود
- همزمان با اکران فیلم سینمایی «۲۳ نفر» / ۲۳ آزاده و ۲۳ بازیگر فردا به کاخ جشنواره می آیند
- جوابیه محسن امیریوسفی خطاب به مدیر دبیرخانه جشنواره پیرامون حواشی تازه «آشغالهای دوست داشتنی» / آقای سیمونیان شما هم؟!
- توضیحاتی درباره وضعیت ثبتنام آثار در جشنواره ملی فیلم فجر
- حضور افراد غیرسینمایی در باغ کتاب
- سیمون سیمونیان در گفتوگو با سینماسینما/ «درساژ» رای چندانی در هیات انتخاب نداشت
- اختصاص ظرفیت جدید سینماهای مردمی در جشنواره فیلم فجر
- دبیرخانه فجر خبر پذیرش فیلمهای مستند را اصلاح کرد/ ۱۰ فیلم به جای ۱۱ فیلم
- مدیرعامل جدید موزه سینما معرفی شد
- پیام رییس سازمان سینمایی به محمد حیدری چه بود؟
- احتمال وداع محمد حیدری با موزه سینما/ مدیری باسابقه پا به موزه میگذارد
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
- حیدری: نمایش در کاخ مردمی تاثیر خوبی بر اکران درطول سال دارد
- توضیحات دبیر جشنواره فیلم فجر درباره بخش هنر و تجربه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





