بونگ جون هو کارگردان فیلم اسکاری «انگل» قصد دارد درامی درباره پناهندگان بسازد.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، بونگ جون هو تهیه کننده درامی با عنوان «مه دریا» درباره مهاجران غیرقانونی شد.
مت پالمر که کارگردانی «کالیبر» را انجام داده بود برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم انتخاب شدهاست. پیشنویس قبلی فیلمنامه را اورن موورمن نوشته بود.
«مه دریا» برمبنای فیلم کرهای سال ۲۰۱۴ «هیمو» ساخته میشود که درباره یک کشتی ماهیگیری بود که تلاش داشت تا گروهی از مهاجران غیرقانونی را برای یک گروه خطرناک از قاچاقچیان از چین به کره ببرد. آن فیلم را شیم سانگ بو کارگردانی کرده بود و بونگ و شیم نویسنده فیلمنامهاش بودند. فیلم آنها از یک ماجرای واقعی الهام گرفته بود که ابتدا به صورت یک نمایش تئاتری در سال ۲۰۰۷ روی صحنه رفته بود.
«پارازیت» بونگ امسال با دریافت دو جایزه اسکار یکی در بخش بهترین فیلم بینالمللی و دیگری بهترین فیلم سال، در تاریخ اولین فیلمی شد که چنین موفقیتی را کسب کرده است.
بونگ در بیانیهای گفت از اینکه با این گروه همکاری میکند بسیار هیجانزده است و این فیلم فیلمی خواهد بود که به کاوش در واقعیتهای زمان ما میپردازد.
پالمر با ساخت فیلم اولش «کالیبر» موفق شد جایزه مایکل پاول را در جشنواره بینالمللی فیلم ادینبورگ دریافت کند. این فیلم سال ۲۰۱۸ از نتفلیکس نیز پخش شد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران و نقد «مادر» در سینما اندیشه
- «مرده شور» مورد توجه منتقدان جهانی قرار گرفت
- حضور «مردهشور» در بخش مسابقه جشنواره ادینبورگ
- مشکلات و رویاهای فیلمسازان خارجی در هالیوود!
- «میکی۱۷» اکران میشود/ رونمایی فیلم کارگردان برنده نخل طلا در جشنواره برلین
- محصول ۵۲ میلیون دلاری سینمای کره؛ ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جونهو میشود
- فیلم جدید کارگردان انگل با فیلمبرداری خنجی اکران میشود
- پس از خودکشی لی سون کیون؛ بونگ جون هو از بازیگر درگذشته دفاع کرد/ اعتراض به پلیس و رسانه
- فوت بازیگر فیلم «انگل»/ لی سون کیون درگذشت
- بازیگر جدید فیلم بونگ جون هو معرفی شد/ استیون ین در یک فیلم علمی تخیلی
- پس از فیلم «اوکجا»؛ داریوش خنجی با بونگ جون هو در «میکی ۷» همکاری میکند
- گذری در جشنواره فیلم ونیز / گزارش تصویری (۲)
- بونگ جون هو: کرونا نمیتواند سینما را از بین ببرد
- شهرام مکری داور بخش «افقها»ی جشنواره ونیز شد
- کارگردان «انگل» در مستر کلاس جشنواره کن چه گفت/ توضیحات بونگ جون هو درباره پروژههای آیندهاش
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





