یک بازیگر سینما در واکنش به هنجارشکنی یکی از همکارانش در فضای مجازی نوشت: ما میجنگیم تا پشت صحنه سینمای ما نیز «اسلامی» شود.
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بازیگر هنجارشکن، در فضای مجازی نوشت: خانم صدف…حرفهای شما در مورد عده زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیدهای و رنج کشیدهای، اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوششات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژههای تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمیکردی و باعث خدشهدار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی …در این صورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم (که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت میکردیم ..
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آلفا»؛ فیلمی ناامیدکننده از دو زاویه
- سهم سینمای ایران از اکران در غرب؛ فقط فیلمهای زیرزمینی
- با دلایل اعلام نشده؛ پروژه دیزنی درباره ایران متوقف شد
- مهرداد فرید : مسئولان آستان قدس می گفتند که چرا ازخواهر گلشیفته استفاده کرده اید؟
- داوران جشنواره برلین معرفی شدند/ گلشیفته فراهانی در لیست
- تاریخ فراموش نمیکند، شما هم فراموش نکنید/ درباره گلشیفته فراهانی و کنایههای مجددش به اصغر فرهادی
- آیا اظهار نظر وزیر ارشاد درباره ریحانه پارسا و گشت ارشاد، مشکلات بقیه فیلمها را هم حل میکند؟
- خسرو معصومی: عملکرد شورای پروانه ساخت سلیقهای است
- ویدئویی از مصاحبه با بهزاد فراهانی برگرفته از تاریخ شفاهی موزه سینما
- دروغ گفتن یا دروغ نگفتن، مسئله تنها این نیست/ نگاهی به «جدایی نادر از سیمین»؛ به مناسبت دهمین سالِ اکرانش
- نغمه های عرب/ تصویری از یک جامعه رها شده و بیمسئولیت
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- پروژه جدید گلشیفته فراهانی/ ایفای نقش یک مهاجر سوری
- کوتاه درباره فیلم «نجات» ساخته سم هارگریو/ بازیهای رایانهای در سینما
- تریلر فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





