فیلم سینمایی «ماهور» که طی مراسمی اوایل آذر کلیدخورد مراحل پایانی تولید را پشت سر می گذارد. به گزارش سینماسینما، هفته گذشته در سکانس هایی داریوش ارجمند جلو دوربین رفت. «ماهور» یک درام عاشقانه محسوب میشود که تمام فیلمبراری آن در لوکیشنهای بکر و واقعی در تالابها و روستاهای جنوب انجام خواهد شد. فیلم سینمایی «ماهور» به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است و فیلمنامه اش را حمید زرگرنژاد به نگارش درآورده و این روزها مراحل تولید را در جنوب ایران پشت سر می گذارد. ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد، کامران تفتی، داریوش ارجمند، احمد کاوری، محسن افشانی، علی اوسیوند و مالک سراج و میترا حجار از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه به ایفای نقش میپردازند.




از عوامل تولید «ماهور» میتوان به دستیار اول کارگردان: حسن لبافی ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه ریزی : محمد عفراوی ، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس : سارا خالدی ،عکاس: مهدیه لطیفی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه ه های ویژه میدانی : حمید رسولیان، جلوه های وىژه بصری: سینا قوی دل ، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، استوری بورد آرتیست :محمد فلاحتدار، مشاور رسانهای: لیلا افشار اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش تند حامد بهداد و اکتای براهنی/ ادعای داریوش ارجمند تکذیب شد؛ قرار نبود در «پیرپسر» بازی کنی
- «مادر خوانده» با آناهیتا درگاهی به شبکه نمایش خانگی میآید
- داریوش ارجمند: نقش جدیدی پیشنهاد نشده که بپذیرم
- یاوری که با نامش غریبه بود
- اینک آخرالزمان
- حشمت در پوست یاور/ نگاهی به سریال «یاور»
- «رویای سهراب» به فستیوال فیلم مسکو میرود
- عکسی خاطرهانگیز که فریدون جیرانی منتشر کرد
- ناگفتههای «فریدون جیرانی» همزمان با زادروزش در موزه سینمای ایران
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- آخرین خبرها از «گربه سیاه»
- انتقادات تند بهروز افخمی از داریوش ارجمند/ او بازیگران دیگر را تحقیر میکند
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- داریوش ارجمند در یک برنامه تلویزیونی/ به آقای تقوایی در کوچک جنگلی خیلی ستم شد
- بهاره کیان افشار به «سبز، سفید، قرمز» پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





