مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد.
پس از آن بود که مهناز افشار با انتشار مطالبی در شبکههای اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «یک هفته فرصت میدهم ادعاها و قصههایتان را ثابت کنید بعد از آن نوبت من است.»

این بود که روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه ۲۳ خرداد پاسخ مهناز افشار را منتشر کرد: « پیرو گزارش روز شنبه روزنامه اعتماد به نقل از پایگاه خبری جماران در صفحه سه با تیتر «بدهی هشت میلیارد تومانی و تصاحب یک شرکت دارویی توسط یک آقازاده» مهناز افشار توضیحاتی را در مورد این پرونده به روزنامه اعتماد ارایه کرد که متن این توضیحات در راستای وظیفه اطلاعرسانی و بدون هیچگونه دخل و تصرفی در ادامه میآید : هرچقدر سکوت میکنم گستاختر میشوند،هزار و یک ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما برای قصههایشان یک مدرک کوچک هم ندارند. اینها حتی تصویر فرد دیگری را به جای همسرم منتشر میکنند، نام درست او را نمیدانند و در متن خبرهای دروغینشان از نام و تصویر اشتباه استفاده میکنند و مردم را گمراه میکنند. بعد ادعا دارند خبرهایشان موثق است. از این خیالپردازان میخواهم ظرف یک هفته اگر مدرکی دارند منتشر کنند تا من نیز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از یک هفته بدون هیچ شوخی و مدارایی اینبار سکوت نخواهم کرد و هر خبر کذب و دروغی را تا حکم نهایی دادگاه دنبال و اعاده حیثیت خواهم کرد.
پیرو خبر منتشر شده در روزنامه اعتماد من نیز منتظر حکم دادگاه هستم تا یکبار برای همیشه تکلیف این اخبار مشخص شود و همچنین شکایات جدیدی را علیه خیالپردازان مطرح و تا انتها آن را پیگیر خواهم بود. اینجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نکردن اخبار فاقد سند و مدرک و شنیدن صدای وجدانشان دعوت میکنم.»
اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت: «برای این تصویر توسط آقای رامین معلومالحال خطاب شدم و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم میکنید.»

منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- /اختصاصی/نوروز بیگی : حوزه هنری خواسته ای داشت که به پایان فیلم بی همه چیز آسیب می رساند
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- گفتوگو با صفی یزدانیان/ «ناگهان درخت» از مخاطبش میخواهد آسانگیر نباشد
- در ستایش فرم/ نگاهی به فیلم «گیلدا»
- اعتراض عبدالرضا کاهانی به حذف تصاویر مهناز افشار در تبلیغات فیلمها
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو» با بازی مهناز افشار
- یک توئیت عجیب از مهناز افشار/ اعتراف و عذرخواهی
- هدیه مهناز افشار به پاکبانان
- سفیر چین در ایران مهناز افشار را در توئیتر بلاک کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





