همزمان با اجرای هشتم نمایش «تجریش جنوبی» در عمارت ارغوان که مصادف با روز خبرنگار بود، کارگردان این نمایش در صحبتهایی اجرای خود را به خبرنگاران تقدیم کرد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «تجریش جنوبی» به کارگردانی مهدیکاسهساز و تهیهکنندگی مهفام کمالی از ساعت ۱۹ دوشنبه ۹ مردادماه اجرای خود را در سالن شماره یک عمارت ارغوان آغاز کرده و با استقبال نسبی از سوی مخاطبان همراه شده است.
شامگاه گذشته این نمایش با حضور رضا درمیشیان، آرش فلاحتپیشه و جمعی از چهرههای فرهنگی و تعدادی از خبرنگاران اجرا شد.
در پایان این اجرا، مهدی کاسهساز ضمن تقدیم نمایش به خبرنگاران، در صحبتهایی گفت: خبرنگاران قلب تپنده جامعه ما هستند اما متاسفانه این روزها با شرایط خوبی مواجه نیستند. امیدوارم این شرایط خیلی زود تغییر کند تا ما شاهد وضعیت بهتری باشیم.
او در پایان از همه خبرنگاران دعوت کرد تا آخرین روز اجرای این اثر با حضور در سالن شماره یک عمارت ارغوان در ساعتهای اعلام شده، میهمان گروه نمایش «تجریش جنوبی» باشند.
«تجریش جنوبی» روایتی از زندگی خانوادهای در جنوب تهران است که هر کدام از اعضای آن با معضلات اجتماعی مختلفی دست و پنجه نرم میکنند و در پی یافتن راهحل مناسبی هستند … .
محمدرضا مراد، آرامه سلطانیه، کتایون سلطانی، بهراد محمدی، فرزاد احدی، کتایون سبحانی، امیرحسین نامی، محمدحسین کیا، فاطمه میرباقری، نیلان نکوئی و مهدی کاسهساز بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
مهدیکاسهساز پیش از این به کارگردانی فیلمهای کوتاه مختلفی پرداخته و نمایش «اتاق روانی» را در سالن حافظ به صحنه برده است.
علاقمندان به تماشای این نمایش میتوانند از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند. همچنین برای مخاطبان این امکان وجود دارد که با مراجعه به گیشه عمارت ارغوان به صورت حضوری بلیت این نمایش را خریداری کنند.
از دیگر عوامل این اثر میتوان به مجری طرح: گروه هنری ریرا، مدیرتولید: مهدی ابراهیمی، نویسنده: محمد کرمی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: مریم جانمحمدی، آهنگساز: محسن نامدار (با تشکر از هوتن حسینی)، دستیاران کارگردان: فاطمه میرباقری، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: فاطمه صفریزاده، طراح نور: مهدی کاسهساز، طراح گریم: فرزانه جدیدی، مجری گریم: غزاله سلطانی، طراح پوستر: عطیه ادوای، عکاسان: رضا صدر، عرفان سیفی، ساخت تیزر: امین زمانی و مشاور رسانه: حامد قریب اشاره کرد.
لینک کوتاه
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





