ایان مک کلن پس از سقوط از صحنه نمایش در حین اجرا در «وست اند» لندن، در بیمارستان بستری شد.
به گزارش سینماسینما، ایان مک کلن بازیگر بریتانیایی در حین اجرای نمایش «پادشاهان بازیکن» در تئاتر نوئل کوارد در «وست اند» لندن از صحنه سقوط کرد و در بیمارستان بستری شد.
این بازیگر در حال بازی صحنه نبرد بود که تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد. بلافاصله تماشاگران از سالن خارج شدند و نمایش لغو شد.
در بیانیه تئاتر گفته شده این بازیگر ۸۵ ساله روحیه خوبی دارد و به سرعت و به طور کامل حالش خوب میشود.
اجرای سه شنبه ۱۸ ژوئن هم لغو شده تا این بازیگر بتواند استراحت کند.
مککلن نقش جان فالستاف را در «پادشاهان بازیکن» که اقتباسی از «هنری چهارم، قسمتهای اول و دوم» ویلیام شکسپیر است، بازی میکند. این نمایش در ماه آوریل شروع شد تا به مدت ۱۲ هفته روی صحنه باشد.
در این نمایش مک کلن پس از دور زدن صحنه مبارزه با ۲ شخصیت دیگر، از جلوی صحنه پایین افتاد. یکی از حضار این حادثه را «بسیار تکاندهنده» خواند و افزود: تا آنجا که من دیدم، او هوشیار بود زیرا درخواست کمک میکرد.
چارلی جانسون روزنامهنگار ساکن لندن که در این نمایش حضور داشت، نوشت: فقط شاهد بودم که ایان مککلن پس از سقوط از صحنه در تئاتر نوئل کوارد به شدت مجروح شد. صدای فریاد وی از شدت درد شنیده میشد و ماموران فوری به کمک او شتافتند. نمایش هم لغو شد.
مککلن از هنرپیشههای شکسپیری است و نقشهایی از جمله مکبث، شاه لیر، ریچارد دوم، کوریولانوس، یاگو و ریچارد سوم را در کارنامه دارد. او همچنین امسال در یک فیلم اقتباسی از کارگردان شان ماتیاس نقش هملت را بازی کرد.
ایان مککلن بازیگر نقش گندالف در سهگانه «ارباب حلقهها» پیتر جکسون و همچنین مگنتو در فیلمهای «مردان ایکس» است.
وی سال ۲۰۱۸ هم بازی در «شاه لیر» را پس از آسیب دیدگی از ناحیه پا لغو کرد؛ چون در حالی که میدوید تا به قطار برسد افتاده بود.
منبع: مهر به نقل از بیبیسی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





