نمایش «مهمانی شام» به عنوان دومین تجربه النا امیدی در مقام کارگردان، اجرای عموم خود را در تماشاخانه هامون آغاز میکند.
به گزارش سینماسینما، نمایش «مهمانی شام» اثر نیل سایمون به تهیهکنندگی و کارگردانی النا امیدی از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه هامون روی صحنه میرود.
النا امیدی پیش از این نمایش «اتاق ورونیکا» را در کارگاه نمایش تئاتر شهر و خانه هنر دیوار روی صحنه برد که سال گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.
نمایش «مهمانی شام» روایتی هوشمند از عشق، جدایی و فرصتی دوباره—تلخ، شیرین، خندهدار از زندگی است.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه زن و سه مرد، بیخبر از گذشتهی مشترکشان، به مهمانی شامی مرموز در قلب پاریس دعوت میشوند. رازها برملا میشود، زخمها دوباره سر باز میکنند، و عشق، در جایی که فکرش را نمیکنی، جان میگیرد.
علی جدا، مهرشاد امینی، احمد پورک، آسا جاور، زینب سیفی و النا امیدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عوامل این اثر میتوان به: مهتاب صفدری (مترجم)، حسین کاظمی (طراح صحنه)، رضا خزرایی (طراح نور)، النا امیدی (طراح لباس)، سونیا حیدری (طراح گریم)، محمد علی ایران (طراح پوستر)، دینا جعفری و مهدی فرجی (دستیاران کارگردان)، لیان پیروزی و امیرعلی خراسانی (دستیار طراح صحنه)، مهدی عابدی (ساخت دکور)، الناز عسکری، رامتین سلیمانی، امیر رضایی (دستیاران صحنه)، هادی عابدی، صبا صبحی، یاسمین مهرعلی (دستیاران اجرا)، میثم دهقان، مهسا حضوری (ساخت تیزر) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





