نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی دانیال اربابی از ۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اصلی برج آزادی تهران به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا، با بازنویسی، دراماتورژی، تهیهکنندگی، طراحی و کارگردانی دانیال اربابی از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت ۱۹:۰۰ در سالن اصلی برج آزادی تهران روی صحنه میرود.
مهشید آبیار، مبینا پورمیرزا، سحر خیراله، نیلوفر ذوالفقاری، الناز سلیمانی، ساینا سماک، ملیکا شهاب، الناز عباسپور، نیلوفر عسگری، مریم کوچک خانی، سحر منصوری، آتنا نورانی، آیدا نوروزی، حدیث نوروزی، نونا هشیار، بازیگران جدیدترین اثر گروه هنری پیکسل بیت را تشکیل میدهند.
قطبالدین صادقی مشاور کارگردان ششمین تجربه کارگردانی دانیال اربابی است و این کارگردان، پیش از این، نمایشهای «مردگان ۱ و ۲»، «خطر عبور حیوانات وحشی»، «آن سوی پل» و «اولین پرواز» را کارگردانی کرده است.
در خلاصه داستان اثر چنین آمده است: برناردا آلبا زنی بیوه است که پنج دخترش، اسیر حزن و اندوه بی پایان زندگی او شدهاند. هر یک از این دختران تلاش میکنند تا به نوعی آزادی خود را به دست آورند اما عواقب تراژیکی در انتظار آنهاست.
دیگر عوامل نمایش «خانه برناردا آلبا» عبارتند از: پرفورمنس: نرگس رحمانی، ملیکا امیری شاد، گلی برخ، مدیر هنری: پوریا جعفرپور، مدیر تولید: محمد اربابی، برنامه ریز: مهدی ملک، دستیار طراح حرکت: نونا هوشیار، منشی صحنه: مریم همتی، مدیر صحنه: سینا سلمانپور، طراح نور و صحنه: دانیال اربابی، طراح حرکت: دانیال اربابی، طراح لباس: مریم احمدی، طراح چهره پردازی: رزا فصیحی، طراح گرافیک: محدثه خواجه، آهنگساز: پیمان بهارلو، عکاس: آیدا عظیمی، ساخت تیزر: کسری هدایت نیا، تصویربردار: محمدرضا گلپور، مشاور رسانهای: فرزاد جمشیددانایی، ساخت دکور: مهدی آذرکف، مجتبی عبداللهی، دوخت لباس: فاطمه آذرکف، نرگس حدادپور، اجرا گریم: هستی حیدری، درسا قشقایی.
نمایش «خانه برناردا آلبا» تا روز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۹ در سالن اصلی برج آزادی تهران به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیت اثر به سایت تیوال و یا به گیشه برج آزادی تهران مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «۱۲ مرد خشمگین» و «۱۲ زن خشمگین» در برج آزادی
- نمایش فیلمتئاترهای شاخص در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- دانیال اربابی برج آزادی تهران را موتورایز میکند
- دو نسخه متفاوت از «دوازده مرد خشمگین» روی صحنه میرود
- مراسم نکوداشت تهیهکنندگان و مجریان پیشکسوت کودک برگزار شد
- «خیام خوانی» و کنسرت بندری در برج آزادی
- تمدید اجرا برای دومین بار؛ «خانه برناردا آلبا» تا پایان فصل بهار مهمان سالن اصلی برج آزادی تهران است
- مدت اقامت «برناردا آلبا» در «خانه» برج آزادی تهران تمدید شد
- دانیال اربابی «خانه برناردا آلبا» را روی صحنه میبرد/ پایان یک پروسه تمرینی دو ساله
- زادروز علی رفیعی در خانه هنرمندان ایران گرامیداشته شد
- قطبالدین صادقی مطرح کرد/ هزینه برای یک سالن خاموش/ «سنجرخان» روحیهام را حفظ کرده است
- برگزاری نشست شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- اجرای موسیقی ـ نمایش «توران دخت» در برج آزادی
- وزیر ارشاد تئاتر دکتر رفیعی را دید
- اجرای دوباره نمایشی با بازی پولاد کیمیایی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





