نمایش «تا باران چند پاییز مانده» تا ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه اهورا روی صحنه است.
به گزارش سینماسینما، نمایش «تا باران چند پاییز مانده» نوشته عرفان پورمحمدی و به کارگردانی آویشن دودانگه، از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، اجرایش را در تماشاخانه اهورا آغاز کرده است.
آویشن دودانگه، مهنوش شاهباز، مروارید معصومی، هادی استادعلی، فرزین ناصری، باران جلال زاده، فاطمه دارهل، بازیگران نخستین تجربه کارگردانی تئاتر آویشن دودانگه را تشکیل میدهند.
در خلاصه داستان اثر چنین آمده است: تا حالا زندگی برات تکرار شده! من هر روز دارم این حس رو تجربه میکنم…
گفتنی است؛ آویشن دودانگه این کارگردان جوان، پیش از این، سابقه فعالیت در زمینه بازیگری، طراحی تیزر و موشن گرافیک در تئاتر را داشته است.
دیگر عوامل «تا باران چند پاییز مانده» عبارتند از: دستیار کارگردان: مهنوش شاهباز، بازیگردان: داوود بیاتی، گریم: غزل محمدی، منشی صحنه: نگار فلاحتی، نور: فائزه آقاجان، طراح گرافیک: پویان دهقانیان، ضبط نریشن: استودیو توما، تنظیم موسیقی: امیر ارسلان فرامرز، عکاس: علی ساسانی، مشاور رسانهای: فرزاد جمشیددانایی.
«تا باران چند پاییز مانده» تا ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲، هر شب ساعت ۱۹ به جز شنبهها در تماشاخانه اهورا روی صحنه میرود و مخاطبان برای تماشای اثر میتوانند به سایت فروش بلیت تیوال و همچنین، گیشه تماشاخانه اهورا مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





