مدیرعامل تلویزیون اینترنتی «آیو» بیان کرد که این مدیوم مکمل تلویزیون است و آنچه را که تلویزیون در مسابقات و یا سریال ها نمی تواند پخش کند، نمایش می دهد.
به گزارش سینماسینما، حسین تهرانی مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو درباره این مدیوم رسانه ای توضیح داد و گفت: رویکرد جدیدی در دنیا بوجود آمده تا محدودیت هایی را که در رسانه های سنتی وجود داشته است رفع کند. شعار ما هم این است که مخاطب نیازی ندارد برای دیدن یک محتوای خاص لزوما در مکانی خاص باشد بلکه هر محتوایی را می تواند از تلویزیون منزلش پیگیری کند و این کاری است که در بسیاری از کشورهای دنیا رخ داده است.
وی با اشاره به تلویزیون های اینترنتی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در حال افزایش است و سرویس های جدید OTT هم بر این اساس گسترش می یابد. سرویس آیو یک سرویس OTT در حوزه ویدیو است و تفاوتش با سرویس های دیگر این است که جامعیتی را در حوزه محتوا و صفحه نمایش دارد. به طور مثال در حوزه ورزش ما مکمل تلویزیون هستیم و مسابقاتی را که مردم دوست دارند نمایش می دهیم. رشته های ورزشی مثل بوکس هستند که تلویزیون آنها را پوشش نمی دهد و یا مسابقات تنیس و دیگر مسابقات در آیواسپرت نمایش داده می شود.
وی در جواب این سوال که چرا بعضی از این مسابقات فوتبال که حق مردم است از تلویزیون ببینند از آیو نمایش داده می شود، گفت: ما با تلویزیون در تعامل هستیم و قرارداد داریم که شبکه های تلویزیون را روی آیو نمایش دهیم تا اگر مردم بیرون از منزل هستند، بتوانند برنامه ها را ببینند. شبکه آیواسپرت همانطور که گفتم مکمل تلویزیون است و به طور مثال وقتی تلویزیون نمی تواند سه بازی همزمان را نشان دهد ما سومی را روی آیو نمایش می دهیم. ما جای تلویزیون را نمی گیریم بلکه محدودیت های تلویزیون سنتی را برای مخاطبان خود برمی داریم.
تهرانی با اشاره به سریال هایی که از آیو پخش می شود، عنوان کرد: آیو هر روز یک قسمت از سریالی را بارگذاری می کند مثلا بعد از «شهرزاد» چند سریال خارجی بارگذاری کردیم و از این هفته هم سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان در دسترس قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: ما با قراردادهایی که با شرکت های اینترنتی بسته ایم سعی کرده ایم دغدغه ترافیک را از مخاطب بگیریم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصمیم نهایی ساختمان شیشهای برای جامجم چیست؟
- بیانیه روابط عمومی سازمان صداوسیما؛ دیدگاه جبلی درباره محتوای شبکه نمایش خانگی دوباره تشریح شد
- رئیس سازمان صدا و سیما: تکرار آثار بدون محتوا مثل دادن آب شور دریا به فردی تشنه است
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- آنچه در صداوسیما میگذرد/ آسیبشناسی عملکرد رسانه ملی
- وزیر ارتباطات خبر داد؛ رایگان شدن بخش کودکان تلویزیونهای اینترنتی
- صداوسیما سراغ ضبط ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی رفت
- پژمانفر نماینده مجلس: منافع فردی مانع ساماندهی صداوسیما است / لزوم نظارت استصوابی بر سیما
- در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب؛ شبکه یک مستندسازی را احیا میکند/ «عزت» روی آنتن سیما
- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس :رسانه ملی هیات امنایی می شود
- رفتار شناسی تلویزیون به بهانه اتفاق اخیر در شبکه شما / مرگ تدریجی یک رویا
- واکنش فراستی به یک حاشیه/ صدای اعتراض علیه ابتذال به گوش همه رسید
- اتفاق «من و شما» اتفاق یا چیدمان/ دستورالعملی برای مشهور شدن!
- نقدی بر پخش سریالهای تلویزیون/ شبکه هایی با محصولات کمتنوع / تلویزیون در محاصره سریالهای تکراری
- جوابیه صدا و سیما نسبت به پخش اعترافهای دختر نوجوان/ دلیل پخش مستند «بیراهه»/ مقام قضایی خواست سوژه رسانه ای شود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نکوداشت مقام فرهنگی و هنری علی اکبر صادقی؛ هنرمندی که هنر و اندیشه اش رنگ کهنگی نمی گیرد
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد