مدیرعامل تلویزیون اینترنتی «آیو» بیان کرد که این مدیوم مکمل تلویزیون است و آنچه را که تلویزیون در مسابقات و یا سریال ها نمی تواند پخش کند، نمایش می دهد.
به گزارش سینماسینما، حسین تهرانی مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو درباره این مدیوم رسانه ای توضیح داد و گفت: رویکرد جدیدی در دنیا بوجود آمده تا محدودیت هایی را که در رسانه های سنتی وجود داشته است رفع کند. شعار ما هم این است که مخاطب نیازی ندارد برای دیدن یک محتوای خاص لزوما در مکانی خاص باشد بلکه هر محتوایی را می تواند از تلویزیون منزلش پیگیری کند و این کاری است که در بسیاری از کشورهای دنیا رخ داده است.
وی با اشاره به تلویزیون های اینترنتی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در حال افزایش است و سرویس های جدید OTT هم بر این اساس گسترش می یابد. سرویس آیو یک سرویس OTT در حوزه ویدیو است و تفاوتش با سرویس های دیگر این است که جامعیتی را در حوزه محتوا و صفحه نمایش دارد. به طور مثال در حوزه ورزش ما مکمل تلویزیون هستیم و مسابقاتی را که مردم دوست دارند نمایش می دهیم. رشته های ورزشی مثل بوکس هستند که تلویزیون آنها را پوشش نمی دهد و یا مسابقات تنیس و دیگر مسابقات در آیواسپرت نمایش داده می شود.
وی در جواب این سوال که چرا بعضی از این مسابقات فوتبال که حق مردم است از تلویزیون ببینند از آیو نمایش داده می شود، گفت: ما با تلویزیون در تعامل هستیم و قرارداد داریم که شبکه های تلویزیون را روی آیو نمایش دهیم تا اگر مردم بیرون از منزل هستند، بتوانند برنامه ها را ببینند. شبکه آیواسپرت همانطور که گفتم مکمل تلویزیون است و به طور مثال وقتی تلویزیون نمی تواند سه بازی همزمان را نشان دهد ما سومی را روی آیو نمایش می دهیم. ما جای تلویزیون را نمی گیریم بلکه محدودیت های تلویزیون سنتی را برای مخاطبان خود برمی داریم.
تهرانی با اشاره به سریال هایی که از آیو پخش می شود، عنوان کرد: آیو هر روز یک قسمت از سریالی را بارگذاری می کند مثلا بعد از «شهرزاد» چند سریال خارجی بارگذاری کردیم و از این هفته هم سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان در دسترس قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: ما با قراردادهایی که با شرکت های اینترنتی بسته ایم سعی کرده ایم دغدغه ترافیک را از مخاطب بگیریم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تصمیم نهایی ساختمان شیشهای برای جامجم چیست؟
- بیانیه روابط عمومی سازمان صداوسیما؛ دیدگاه جبلی درباره محتوای شبکه نمایش خانگی دوباره تشریح شد
- رئیس سازمان صدا و سیما: تکرار آثار بدون محتوا مثل دادن آب شور دریا به فردی تشنه است
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- آنچه در صداوسیما میگذرد/ آسیبشناسی عملکرد رسانه ملی
- وزیر ارتباطات خبر داد؛ رایگان شدن بخش کودکان تلویزیونهای اینترنتی
- صداوسیما سراغ ضبط ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی رفت
- پژمانفر نماینده مجلس: منافع فردی مانع ساماندهی صداوسیما است / لزوم نظارت استصوابی بر سیما
- در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب؛ شبکه یک مستندسازی را احیا میکند/ «عزت» روی آنتن سیما
- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس :رسانه ملی هیات امنایی می شود
- رفتار شناسی تلویزیون به بهانه اتفاق اخیر در شبکه شما / مرگ تدریجی یک رویا
- واکنش فراستی به یک حاشیه/ صدای اعتراض علیه ابتذال به گوش همه رسید
- اتفاق «من و شما» اتفاق یا چیدمان/ دستورالعملی برای مشهور شدن!
- نقدی بر پخش سریالهای تلویزیون/ شبکه هایی با محصولات کمتنوع / تلویزیون در محاصره سریالهای تکراری
- جوابیه صدا و سیما نسبت به پخش اعترافهای دختر نوجوان/ دلیل پخش مستند «بیراهه»/ مقام قضایی خواست سوژه رسانه ای شود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





