در برنامه امشب هزار داستان، روایت احترام برومند از زندگی زنی که بیست سال به خاطر مرگ همسرش سیاه پوشید، و دختری که در ناامیدترین لحظه ی زندگی نیمه گمشده اش را پیدا کرد. احترام سادات برومند همسر مرحوم داود رشیدی امشب (دوشنبه ۲۴ مهرماه) در بیست و ششمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از زندگی زنی میگوید که بیست سال به خاطر مرگ همسرش سیاه پوشید و دختری که در ناامیدترین لحظه زندگی نیمه گمشدهاش را پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، بیست و ششمین قسمت از این برنامه که با اجرای احترام سادات برومند به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم میرود، زندگی زنی روایت میشود که بیست سال پس از مرگ همسرش لباس سیاه به تن کرد و دختری که در لحظهای از زندگی که در اوج ناامیدی بود، نیمه گمشدهاش را یافت.
احترام سادات برومند مجری تلویزیون و بازیگر سینما و همسر مرحوم داوود رشیدی، مادر فرهاد رشیدی (دانشمند ایرانی – سوییسی) و لیلی رشیدی و خواهر مرضیه و راضیه برومند است.
احترام برومند مجری برنامه کودک تلویزیون ایران پیش از پیروزی انقلاب بود. او از سال ۱۳۴۶ با برنامه کودک در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و به مدت ۱۱ سال یعنی تا سال ۱۳۵۸ به این فعالیت ادامه داد.
پس از انقلاب چند نوار قصه برای بچهها منتشر کرد و همچنین در سال ۸۳ در فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» ساخته رسول صدرعاملی نقشی فرعی داشت. او پس از سالها دوری از صحنه نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در جشن انجمن تئاتر کودک و نوجوان حضور یافت.
او همچنین در فیلم «قشنگ و فرنگ» وحید موساییان و «فروشنده» اصغر فرهادی به ایفای نقش پرداخته است.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیهکنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریانپور و با طراح و سوژهپردازی مریم نوابینژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم میرود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش میشود.
محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی میکند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کتاب «احترام برومند» منتشر شد
- آیین بزرگداشت احترام برومند برگزار شد/ حواستان به هنرمندانی که نیستند، باشد
- انتشار قسمت چهارم نسخه ویژه نابینایان «هزار دستان» با صدای بهروز رضوی
- فیلمتئاتر «دیکته»؛ داوود رشیدی هیچگاه زیر بار سانسور نرفت/ امید تنها راه نجات ما نیست، باید حرکت کنیم!
- نمایش فیلمتئاتر «دیکته» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- آیین یادبود بیتا فرهی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد/ پاسداشتی برای بانوی خاص سینمای ایران
- ایدهای بکر که در سطح ماند/ نگاهی به فیلم «عروسی مردم»
- بابک برزویه به خانه ابدی رفت/ بدرقه یک عکاس هنرمند و مسئولیتپذیر تا قطعه هنرمندان
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- احترام برومند خبر داد؛ چاپ کتابی درباره داود رشیدی
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- گرامیداشت یاد علی حاتمی در برنامه سینماتک خانه هنرمندان/ نعمتالله: پا جای پای سنتهای فیلمسازی علی حاتمی گذاشتهایم که پیش میرویم
- احترام برومند: آقای رشیدی بر تئاترهای خیابانی و اجرا در فضای باز تاکید داشتند/ توصیهای مناسب برای روزهای کرونایی اهالی تئاتر
- «عروسی مردم» در انتظار فرصت مناسب برای اکران
- انتشار گفتگویی منتشرنشده از محمدعلی کشاورز/ هر فیلمی که بازی میکنم خودم را محاکمه میکنم که آیا کاری که کردم درست بوده
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





