لوون هفتوان با حضور در برنامه «خندوانه» از ماجرای ماندگار شدنش در روسیه و بازگشتش بعد از ۱۹ سال به ایران گفت.
به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شامگاه یکشنبه پنجم آذرماه میزبان لوون هفتوان بازیگر سینما و تئاتر بود.
هفتوان ابتدا درباره اتفاقی که در ارمنستان برای بازگشتش به ایران افتاد گفت: «آن زمان شرایط فرق میکرد و شوروی، ۱۵ جمهوری داشت و در سال ۱۹۹۱ ما به جمهوری ارمنستان دعوت شدیم. آن زمان فقط مسکو پایتخت بود و من وقتی پاسپورتم گم شد باید به مسکو میرفتم تا بتوانم برگه خروج به ایران را بگیرم، دقیقا همان زمان شوروی فروپاشید و کار خروج من چند ماهی طول کشید و من نتوانستم به ایران بیایم. برای همین هم زبان روسی خواندم و سپس به آکادمی نمایش روسیه رفتم و تحصیلاتم را ادامه دادم. من در سال ۲۰۱۰ بعد از ۱۹ سال به ایران بازگشتم.»
این بازیگر درباره ویژگیهای دوست داشتنی ایرانیان، افزود: «مردمش خونگرم و مهمانپذیر و با محبت هستند.»
هفتوان درخصوص اینکه اگر یک روز در یک جزیره تنها بتواند سه نفر را با خود ببرد چه کسانی را انتخاب میکند گفت: «کتابها، شکلات، یکی از دوستانم به نام وارتان و مادرم.»
این بازیگر درباره خوب بودن آشپزیاش توضیح داد: «من آشپز خوبی هستم و آشهایم منحصر به فرد است، اسم خاصی هم ندارد و متناسب با هرروز هفته همان نام را میگیرد.»
بازیگر «دراکولا» در ادامه درخصوص وضع جسمانی خود گفت: «خدا را شکر نه قند دارم و نه چربی، آسم هم مادرزادی دارم که با سیگار کشیدن با آن مبارزه میکنم و چون مادر زادی است میخواهم یادگاری بماند.»
در ادامه هفتوان استنداپ کمدی با موضوع داستانی از یک نویسنده ارمنی به نام مرد فلفلی را اجرا کرد.
هفتوان درخصوص کاری که باید انجام دهد تا افرادی را خوشحال کند گفت: «من تئاتری در تماشاخانه باران دارم که هماهنگ میکنیم تا یک اجرا برای مهمانان شما برویم.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر میرود
- «دراکولا»، این بار از زاویه دوربین لوک بسون
- آقای کاپولا! ممنون که فیلم ساختید/ به بهانه سیویکمین سالروز اکران رفیعترین فیلم وحشت تاریخ
- خندوانـه چگونه خندوانـه شد؟
- زخم کاریِ ممیزی
- مهران مدیری؛ کمدین یا شومن؟
- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ارشاد به ساترا نامه نوشت/ سکانسهای مربوط به استفاده از مدل زنده در «دراکولا» حذف شود!
- چرخش ناگهانی نظرات کاربران اینستاگرام درباره رامبد جوان
- واکنش امیرمهدی ژوله به انتقادات به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا/ مردم چه انتقادی به جوان دارند؟
- پشت پرده مخالفت حضور ظریف در خندوانه!/کاریکاتور
- نگاهی به فیلم «کوپال»/ استحاله انسان مدرن
- گفتوگوی مفصل با کاظم ملایی، کارگردان فیلم «کوپال»/ کارمای یک شکارچی تنها
- نگاهی به «کوپال» ساخته کاظم ملایی/ جهانِ مخوفِ انزوا
- تاملات اولی درباب «کوپال»/ «کوپال» نماد تنهایی روزگار ماست
- نگاهی به فیلم «کوپال» ساخته کاظم ملایی/ رهایی از دام خودشیفتگی!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





