تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76870

«یک روز با رئیس‌جمهور» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، ساعت ۲۱ امشب، ۱۸ دی ماه از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماسینما، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند درباره آن توضیح داد: این مستند روایتی از زندگی شخصی و حرفه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و تصاویر آن اوایل سال‌های ابتدایی دهه ۷۰ ضبط ‌شده است.
مهدی مؤیدی افزود: «یک روز با رئیس‌جمهور» تصاویری از یک روز کاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین حضور وی در کنار اعضای خانواده در زمان تصدی پست ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: حضور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در منزل و معاشرتش با افراد خانواده، گفت و گوی صمیمی با وی در منزل درباره گذشته و ازدواجشان و روایت ماجرای ترورشان در سال ۱۳۵۸ از زبان همسر آیت الله دیگر بخش‌های این مستند را تشکیل می‌دهد.
مؤیدی تصریح کرد: دوربین این مستند به دفتر کار آیت الله می‌رود و از نزدیک یک روز کاری او در پست ریاست جمهوری اسلامی ایران شامل پاسخ به تلفن‌های مهم و ملاقات مختلف با مقامات داخلی و خارجی و دیگر امور را به تصویر می کشد.
پخش مصاحبه‌ای درباره رخدادهای گره‌خورده زندگی شخصی و انقلاب اسلامی نیز از بخش‌های دیگر این مستند آرشیوی ۵۸ دقیقه‌ای است.
این اثر مستند امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش و فردا ساعت ۱۵ بازپخش خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها