بازیگر سریال «پریا» میگوید ترجیح میدهد شخصیتی با جزئیات بیشمار داشته باشد و در آن جزئیات خود را نشان بدهد.
به گزارش سینماسینما، عمار تفتی بازیگر که در شبهای گرم تابستان با سریال «پریا» از شبکه سه سیما مهمان خانهها میشود، درباره فعالیتهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول تمرین برای اجرای یک تئاتر هستم، ولی هنوز زمان اجرای آن مشخص نیست و تنها تمرین میکنیم.
وی درباره نقشی که در سریال «پریا» ایفا کرده است بیان کرد: برایم ناگزیری و ناچاری این شخصیت جالب بود. این شخصیت اصلاً آدم بدی نیست، اما به هر عملی که دست میزند، منجر به اتفاق بدی میشود. این برایم جذاب بود و فکر میکردم خیلی از افراد دور و برمان در حیطه این شخصیت هستند و نمیخواهند آدم بدی باشند و اصلاً آدم بدی نیستند، بلکه موقعیتها اعمال آنها را برای ما بد تعریف میکند. این را میدیدم که گهگاه با دانستن جزئیات زندگی افراد شاید قضاوتمان درباره آنها تغییر کند. اولاً که امثال این آدمها خیلی در اطراف و جامعه ما زیاد است. اینکه چه طور این شخصیت را بازی کنیم که مردم آن را باور کنند، اهمیت دارد. این سختیها و چالشها کار را برایم جذاب کرد و خود ذات این شخصیت هم برایم جذاب است. شاید در پایان آدمها به این نتیجه برسند که قبل از عمل به کارشان بیشتر فکر کنند.
بازیگر فیلم سینمایی «مزارشریف» همچنین درباره استفاده از مابهازای بیرونی و مشاوره برای ایفای این نقش نیز اظهار کرد: اگر بخواهم حقیقت را به شما بگویم برای رسیدن به شخصیت شهرام چندان مشاوره طولانی اتفاق نیفتاد و آقای سهیلی زاده نقش را به من واگذار کرد و یک ماه، درگیر این شخصیت بودم و فیلمنامه را میخواندم. تنها چند جا نکات ظریفی را به من تذکر دادند. یادم میآید ۱۰ روز اول استرس داشتم و به شدت تلاش داشتم نظر آقای سهیلی زاده را جلب کنم. بعد از یک هفته و طفره رفتن آقای سهیلی زاده برای کاری که انجام میدهم، توانستم به این باور برسم که به درستی در حال اجرای آن هستم و بعد از آن بسته به پلان هدایتهای ظریفی داشتند.
تفتی درباره علاقهمندی خود به ایفای نقشهای خاکستری نیز گفت: از دوران نوجوانی و جوانی همه دغدغهام این بود که به هیچ عنوان نمیتوانیم قضاوتی درباره آدمهای اطرافمان انجام دهیم. خیلی زود به این باور رسیدم که همه آدمهای اطراف ما در حال تغییر هستند و ما حق نداریم قضاوتی درباره آنها انجام دهیم. این جریان خاکستری بودن تمام آدمها را برای من مشخص کرد و من باور کردم که همین طور است و آدمها نه خیلی خوب و نه خیلی بد هستند. بهترین آدمها در موقعیتی ممکن است بدترین واکنش را از خود بروز دهند. فکر میکنم آدم واقعی همین است. علاقهام نسبت به شخصیتهایی است که واقعیترند و فکر میکنم اگر خیلی خوب یا بد باشند، تیپ خیلی خوب یا بد را به عهده میگیرند و دیگر شخصیت نیستند. به طور شخصی بازیگر تیپ نیستم و ترجیح میدهم شخصیتی با جزئیاتی بیشمار داشته باشم و در آن جزئیات خود را نشان بدهم.
بازیگر مجموعه «میوه ممنوعه» با اشاره به اینکه کارگردانی برایش نوعی عشق محسوب میشود عنوان کرد: کارگردانی کردن برایم یک عشق به حساب میآید و از کودکی عاشق این حرفه بودم. خیلی خوشحالم بازیگرم و فکر میکنم شغلم عامل رستگاریام از گذشته تا به حال بوده است. بازیگری حرفه من است و از این راه زندگیام را میگذرانم. در حال حاضر کارگردانی کردن برایم نوعی عشق است که اگر یکبار انجام دهم برایم کفایت میکند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تمدید اجرای «دردنوشان»
- فصل اول «ملکه گدایان» در ایستگاه پایانی
- ادامه تصویربرداری فصل دوم «ملکه گدایان» پس از کاهش کرونا
- سریال «جلال۲» از فردا شب به شبکه یک میآید
- روزهای پایانی تصویربرداری فصل دوم سریال «جلال»
- محمدرضا فروتن و میترا حجار در «نیلگون»
- «پنجرهای رو به آسمان» روی صحنه میرود
- تلویزیون خط قرمزهایش را کم میکرد، «شهرزاد» هم قابل پخش بود/ گفتوگو با نویسنده «مانکن» و یک پیشبینی
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به قسمتهای نخست سریال مانکن؛ نمایش لاکچریها
- پیش تولید سریال نمایش خانگی «مانکن» آغاز شد
- تصویربرداری «هست و نیست» ادامه دارد/ شقایق فراهانی جلوی دوربین
- سیامک اطلسی: بیشتر خودم را دوبلور میدانم تا بازیگر
- شقایق فراهانی و عنایت بخشی در «هست و نیست» سهیلیزاده
- «هست و نیست» از نیمه گذشت
- «هست و نیست» به خانه فرهاد رفت/ ادامه ضبط در لوکیشن جدید
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود






خیلی خوب بازی کردین منم یزدیم بیاین یزد درخدمت باشیم