با نمایش تریلر فیلم «مادر!» ساخته دارن آرنوفسکی منتقدان به تحسین بازی جنیفر لارنس در این فیلم پرداختند.
به گزارش سینماسینما، دارن آرنوفسکی در فیلم جدیدش با عنوان «مادر!» که فیلمی در ژانر وحشت است و در سکوت کامل خبری ساخته شده از گروه قوی بازیگران استفاده کرده است. با نمایش تریلر فیلم «مادر!» منتقدان به تحسین بازی جنیفر لارنس در این فیلم پرداختند.
خاویر باردم، اد هریس و میشل فایفر دیگر بازیگرانی هستند که آرنوفسکی در این فیلم آنها را در برابر دوربین خود داشته است.
این فیلم ترسناک که از محصولات کمپانی پارامونت است رابطه زوجی را تصویر کرده که خانه آنها میزبان مهمانان ناخوانده میشود و حیات آرام آنها را به هم میریزد.
این فیلم قرار است در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآید.
لارنس جایزه گلدن گلوب را به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال برای بازی در فیلم «جوی» به دست آورد. او دو جایزه اسکار هم در کارنامه دارد.
آخرین فیلمی که از آرنوفسکی به نمایش درآمد فیلم «نوح» با بازی راسل کرو بود. «قوی سیاه»، «رکوییم برای یک رویا»، «کشتی گیر» و «چشمه» از دیگر فیلمهای وی هستند.
«قوی سیاه» نیز بدون قطع فیلمی در ژانر ترسناک بود که با بازی ناتالی پورتمن ساخته شد. «رکوییم برای یک رویا» نیز بیش از هر ژانر دیگری به ژانر ترسناک نزدیک بود. کیفیت کارگردانی آرنوفسکی در سالهای اخیر چنان بوده که تماشاگر در انتظار دیدن فیلمی ترسناک از وی هستند.
انتظار میرود «مادر!» از چنان فضای متفاوتی برخوردار باشد که خاطره فیلم ناموفق «نوح» را از بین ببرد.
«مادر!» از ۱۵ سپتامبر راهی سینماها میشود.
خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- ایناریتو از جشنواره سارایوو جایزه گرفت
- اپرایی که وودی آلن به سبک دسیکا و فلینی روی صحنه میبرد
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- همسرِ تونی بلر تهیهکننده شد
- غول ژانر وحشت سینمای اسپانیا درگذشت
- موفقیت «چرنوبیل»، روسیه را مجبور به ساخت سریال کرد
- جزییاتی تازه درباره پنجاه و یکمین فیلم وودی آلن
- برگزاری هفته فیلم اروپایی در هشت شهر ایران
- فروش ۵۰ میلیون دلاری قسمت جدید «گودزیلا»
- پروژه مشترک جدید ایران و اروپا به زودی آغاز میشود
- زمانی که میشد در هالیوود فیلمی خیلی تجربی ساخت!/ نگاهی به فیلم «همشهری کین»
- ساخت «یک افسر و یک پلیس» رومن پولانسکی به پایان رسید
- گاف جدید سریال «بازی تاج و تخت» + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





