کمپانی نتفلیکس با اعلام آغاز ساخت نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز»، نخستین تصویر را از کیلین مورفی در نقش توماس شلبی منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، نتفلیکس با اعلام رسمی ساخت فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز»، تصویری از کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی توماس شلبی و استیون نایت خالق سریال محبوب «پیکی بلایندرز» منتشر کرد.
فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» توسط تام هارپر کارگردانی خواهد شد که قبلا چندین قسمت از این سریال را نیز کارگردانی کرده بود. سریال «پیکی بلایندرز» نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در شبکه دو بیبیسی اکران شد و نتفلیکس در نهایت حق پخش این سریال را در ایالات متحده به دست آورد. فصل ششم و آخرین آن در سال ۲۰۲۲ پخش شد و در ژوئن اعلام شد که یک فیلم سینمایی بر اساس این سریال محبوب در دست ساخت است.
کیلین مورفی در بیانیهای گفت: «به نظر می رسد کار تامی شلبی با من تمام نشده است… همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز بسیار خوشحال کننده است».
استیون نایت فیلمنامه نسخه سینمایی«پیکی بلایندرز» را نوشته و در کنار مورفی، کرین مانداباچ و گای هیلی نیز به عنوان تهیه کننده همکاری میکند.
اگرچه هنوز سایر بازیگران فیلم به صورت رسمی معرفی نشدهاند اما ماه گذشته مشخص شد که بری کیوگان نیز نقشی در این فیلم سینمایی خواهد داشت.
کیلین مورفی سال گذشته با فیلم «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «چیزهای کوچک اینچنینی»؛ زیر سایه ترس
- اهدای جوایز سالانه فیلم و تلویزیون ایرلند؛ «چیزهای کوچک این چنینی» بهترین فیلم و کیلین مورفی بهترین بازیگر مرد شد
- خالق و کارگردان سریال: فصل سوم «بازی مرکب» پایان دنیای آن نخواهد بود
- درخشش کلین مورفی در نقش یک ایرلندی
- با بازی کیلین مورفی؛ فیلم «پیکی بلایندرز» برای نتفلیکس ساخته میشود
- کیلین مورفی، بهترین بازیگر مرد آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
- همکاری دوباره با یونیورسال؛ کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
- شروع فیلمبرداری فیلم «پیکی بلایندرز» از ماه سپتامبر با حضور کیلین مورفی
- معرفی برگزیدگان اسکار ۲۰۲۴/ «اوپنهایمر» بهترین فیلم شد
- معرفی بهترین بازیگران سال/ کیلین مورفی و «اوپنهایمر» درخشیدند
- کیلین مورفی جشنواره برلین را افتتاح میکند
- معرفی برندگان گلدن گلوب/ کریستوفر نولان بهترین کارگردان شد/ ۵ جایزه برای «اوپنهایمر»
- پرومتهای در زنجیر نولان/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- حالا من خود مرگم!/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- شهرت یا ندامت؟/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی






