لوسی لیو، بازیگر کرهای، به بازیگران فیلم «شزم» اضافه شد.
به گزارش سینماسینما، بازیگر «بیل را بکش» به نسخه اقتباسی از کمیک بوکهای دیسی پیوست تا در فیلم «شزم! خشم خدایان» جلوی دوربین برود.
لوسی لیو در این فیلم در نقش شخصیت منفی کالیپسو ظاهر خواهد شد که نقش خواهر شرور وی (هسپرا) را نیز پیشتر هلن میرن برعهده گرفته بود.
گروه بازیگران فیلم ۲۰۱۹ «شزم» نیز در این اثر که ادامهای بر فیلم قبلی است، حضور خواهند داشت و به این ترتیب زاخاری لوی، در نقش ابرقهرمان شزم و آشر انجل نیز در این فیلم جلوی دوربین میروند. دیوید اف. سندبرگ نیز همچنان کارگردانی فیلم را انجام میدهد.
لیو که در فیلم «فرشتگان چارلی» نیز بازی کرده بود، با دنیای فرانچایزها بیگانه نیست و خود آن فیلم در سال ۲۰۰۳ ادامهای بر فیلم ۲۰۰۰ بود. وی همچنین در چند گانه «بیل را بکش» تارانتینو بازی کرد و بازیگر موزیکال «شیکاگو» نیز بود و در «کونگ فو پاندا» نیز صداپیشگی کرد.
«شزم! خشم خدایان» قرار است ۲ ژوئن ۲۰۲۳ راهی سینماها شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «آنتیل داون»؛ روایتی از مرگهای وحشتناک در چرخهای زمانی
- وداع سینمایی تارانتینو با نسخه جدید «سگهای انباری»/ تارانتینو: بهتر است بازنشسته شوم
- هلن میرن بازیگر نقش یک شرور در «شزم» شد
- اختصاصی سینماسینما/ روز تارانتینو در کن؛ نمایش تنها فیلم ۳۵ میلیمتری با حضور براد پیت
- درگذشت کارگردان آسیایی که الهامبخش تارانتینو بود
- تارانتینو بروسلی مدنظرش را برای «روزی روزگاری هالیوود» پیدا کرد + عکس
- فیلم تازه تارانتینو در سالگرد قتل شارون تیت اکران میشود
- اولین همکاری آل پاچینو با تارانتینو در «روزی روزگاری در هالیوود»
- برد پیت به فیلم جدید تارانتینو پیوست
- عذرخواهی بابت طرفداری از «پولانسکی»/ «تارانتینو»: من نادان بودم
- برترین فیلمنامههای هالیوود/”عامه پسند” تارانتینو در صدر بهترین فیلمنامه ایستاد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





