تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67429

لیام نیسن در مراسم فرش قرمز فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به زیر کشید» اعلام کرد که تا پای گور از بازی در نقش‌های اکشن دست بر نمی‌دارد.

به گزارش سینماسینما، حال و هوای سیاسی این روزهای آمریکا بهترین زمان برای نمایش فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی بزرگ است.

فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به زیر کشید» با بازی لیام نیسن روایتی از رسوایی بزرگ واترگیت است. لیام نیسن در این فیلم نقش مارک فلت مامور پلیس فدرال آمریکا را بازی می‌کند که با انتشار اطلاعات سری در رسانه‌ها نیکسون رییس‌جمهور آمریکا را وادار به استعفا کرد.

مراسم فرش قرمز فیلم سه‌شنبه چهارم مهر با حضور بازیگران فیلم از جمله لیام نیسن، تونی گلدوین و جولین موریس، پیتر لندزمن کارگردان اثر و خانواده مارک فلت در لس‌آنجلس برگزار شد.

به باور کارگردان فیلم مارک فلت یکی از بزرگترین قهرمانان سیاسی تاریخ آمریکا است که نقش مهمش در ماجرای رسوایی واترگیت باید روایت می‌شد.

در این میان نقش آفرینی لیام نیسن مورد توجه بسیاری از منتقدان سینمایی و البته خانواده فلت قرار گرفته است. نیسن که زاده ایرلند است درباره بازی در نقش فلت گفت: «از آنجا که در ایرلند زاده و بزرگ شدم چندان با داستان رسوایی واترگیت آشنا نبودم اما برای بازی در این نقش تاریخ را خواندم تا با شخصیت فلت و نقشش در این ماجرا آشنا شوم.»

او در ادامه گفت: «ماجرای رسوایی واترگیت نقطه عطفی در تاریخ است که اهمیت آزادی رسانه‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. ما باید این موضوع را مدام به خودمان یادآوری کنیم.»

لیام نیسن چندی پیش اعلام کرده بود که دیگر بیش در نقش‌های اکشن بازی نمی‌کند. او با رد سخنان پیشین خود در این باره گفت: «من دیگر بازنشسته نیستم و تا پای گور در نقش‌های اکشن بازی خواهم کرد.»

منبع: خبرآنلاین به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها