فیلم ‘بادیگارد’ ساخته ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره مستقل فیلم وین (VIFF 2017) برنده سه جایزه شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم بادیگارد جوایز بهترین کارگردان و بهترین کارگردانی هنری (Best Art Direction) را به دست آورد و همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل نیز به ‘بابک حمیدیان’ برای ایفای نقش در فیلم بادیگارد تعلق گرفت.
جشنواره مستقل فیلم وین در روزهای ۳ تا ۷ ژوییه (۱۲ تا ۱۶ تیر) در شهر وین برگزار شد. گفتنی است که جشنواره مستقل فیلم وین یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن کشف و ارتقای هنرمندان و مخاطبان مستقل اعلام شده است.
در این جشنواره در بخش های فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند، موزیکال، انیمیشن و موزیک ویدئو رقابت کردند. بادیگارد در بخش فیلم بلند علاوه بر فیلم بادیگارد سه فیلم روز تشییع جنازه (Funeral Day) به کارگردانی جان وینبرگ، ‘یک میلیون عشق در من’ ساخته سمپسون یوئن و ‘پلاتونوف’ ساخته آندریاس مورل نیز حضور داشتند.
بادیگارد به تهیهکنندگی احسان محمدحسنی و کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا یکی از محصولات سازمان هنری رسانهای اوج است که پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر، در اکران عمومی نیز مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
جشنواره مستقل فیلم وین در روزهای ۳ تا ۷ ژوییه (۱۲ تا ۱۶ تیر) در شهر وین برگزار شد. گفتنی است که جشنواره مستقل فیلم وین یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن کشف و ارتقای هنرمندان و مخاطبان مستقل اعلام شده است.
در این جشنواره در بخش های فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند، موزیکال، انیمیشن و موزیک ویدئو رقابت کردند. بادیگارد در بخش فیلم بلند علاوه بر فیلم بادیگارد سه فیلم روز تشییع جنازه (Funeral Day) به کارگردانی جان وینبرگ، ‘یک میلیون عشق در من’ ساخته سمپسون یوئن و ‘پلاتونوف’ ساخته آندریاس مورل نیز حضور داشتند.
بادیگارد به تهیهکنندگی احسان محمدحسنی و کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا یکی از محصولات سازمان هنری رسانهای اوج است که پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر، در اکران عمومی نیز مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
برچسبها: ابراهیم حاتمی کیا, جشنواره مستقل فیلم وین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حاتم بخشیهایی که ابراهیم را از سینمای ایران گرفت
- آیا فیلم حاتمیکیا به جشنواره فجر میرسد؟
- روایتی نوین از ابراهیم حاتمیکیا؛ پروژه «موسی کلیمالله» چگونه به ابراهیم حاتمیکیا رسید؟
- صداوسیما به از کرخه تا راین هم رحم نکرد!
- حاتمیکیا چرا ساخت سریال «موسی(ع)» را پذیرفت؟
- فاشیسم، آرمانگرایی و پایگاه امنِ ایدئولوژی
- یادداشت حاتمی کیا در پی درگذشت نادر طالب زاده
- چرخشهای ناگهانی/ کوتاه درباره فیلم «شب طلایی»
- قصهی خانه مادربزرگ/نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- یک ریسک بزرگ/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- تکرار کلیشهها/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- رونمایی از لوگو و تیزر فیلم سینمایی «شب طلایی»
- نمایش ۱۰ فیلم مرمت شده از گنجینه سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- نام فیلم پسرحاتمیکیا تغییر کرد
- تعبیر یک رویا/ نگاهی به «خواب ابراهیم»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





