با اعلام اسامی بازیگرانی که بیشترین پول سازی در صنعت فیلمسازی هالیوود را دارند، بازیگر «کاپیتان آمریکا» در راس پرفایدهترین بازیگران هالیوود قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، در حالی که کریس پرت و اسکارلت جوهانسون پول سازترین بازیگران سال پیش هالیوود خوانده شده بودند، امسال کریس اوانز این جایگاه را کسب کرد.
کریس اوانز بازیگر «کاپیتان آمریکا» پول سازترین بازیگر هالیوود شناخته شد و این فیلم فروشی ۱.۱ میلیارد دلاری در جهان را ثبت کرد و طبق برآوردها او به ازای هر یک دلاری که دریافت کرده، ۱۳۵ دلار تولید کرده است.
در حالی که او برای بازی در «کاپیتان آمریکا» ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده اما موفقیت او موجب شد تا حقوقش برای فیلم «انتقامجویان: عصر آلترون» به ۶.۹ میلیون دلار افزایش یابد.
برای محاسبه این آمار سه فیلم اخیر بازیگر مورد محاسبه قرار گرفته و درآمد فیلم در باکس آفیس محاسبه شده است.
دومین جایگاه این فهرست به کریس پرت اختصاص یافته که پس از بازی در «محافظان کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» این جایگاه را کسب کرده است. در حالی که او برای دو فیلم اول دستمزد چندان بالایی دریافت نکرد اما برای فیلم بعدیاش که درام «مسافران» در کنار جنیفر لارنس بود ۱۲۰ میلیون دلار دستمزد گرفت.
برخلاف فهرست دیگر فوربس که نشان دهنده بازیگرانی است که به ازای دریافتی خود درآمد کمتری خلق میکنند، این فهرست تهیه شده است.
در فهرست پول سازترین ها به ترتیب این چهرهها جای گرفتهاند:
۱. کریس اوانز با فروش ۱۳۵.۸۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۲. کریس پرات با فروش ۱۲۵.۴۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۳. اسکارلت جوهانسون با فروش ۸۸.۶۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۴. میلا کونیس به فروش ۴۹.۵۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۵.وین دیزل با فروش ۳۲ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۶. جنیفر آنیستون با فروش ۲۷.۸۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۷. بن افلک با فروش ۲۰.۱۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۸. رابرت داونی جونیور با فروش ۱۸.۴۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
۹. مت دیمون و جنیفر لارنس با فروش ۱۷.۷۰ دلار به ازای هر یک دلار دریافتی
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- اولین تجربه کارگردانی اسکارلت جوهانسون؛ «النور کبیر» سپتامبر اکران میشود
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- «نگهبانان کهکشان» گیشه تابستانی سینما را کلید زد
- واکنشها به یک تریلر جنجالی؛ «جنگ ستارگان» وس اندرسون چه معجونی میشود/ کارگردان هوش مصنوعی است
- سینمای ایران جایگزین هالیوود در روسیه میشود؟
- زمان اکران «شهر سیارکی» مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





