با سقوط ارزش رمزارزها مت دیمون برای حضور در تبلیغی برای ارزهای مجازی با استهزای شدید کاربران در شبکههای اجتماعی روبه رو شده است.
به گزارش سینماسینما، مت دیمون که در تبلیغی برای تشویق مردم به استفاده از رمز ارزها شرکت کرده بود، با سقوط ارزش این ارزها با استهزا در رسانههای اجتماعی روبه رو شده است.
سقوط ارزهای دیجیتال به پایینترین سطح موجب شده تا بازیگر برنده اسکار فیلمهای «ویل هانتینگ خوب» و «مریخی» بار دیگر برای حضورش در تبلیغ «کریپتو» مسخره شود.
در این شوخیهای بیرحمانه آنلاین، کاربران در سراسر رسانههای اجتماعی به این نکته اشاره میکنند که اگر پاییز گذشته به توصیه دیمون برای خرید ارزهای دیجیتال عمل کرده باشند امروز ارزش داراییهایشان تقریبا دوسوم کاهش یافته است.
دیمون تنها یکی از چهرههای مشهوری است که از این ارزهای دیجیتال حمایت کرده بود.
در تبلیغی که کریپتو با حضور مت دیمون ساخته بود، دیمون بینندگان را به سفری تاریخی از مردان و زنان شجاعی میبرد که در جهان موجب تفاوت شدهاند و از مردم میخواست تا شجاعترین بخش خود را کشف کنند. این تبلیغ به کارگردانی والی فیستر در ماه اکتبر پخش شد و در طول برنامه تلویزیونی سوپربال نیز به نمایش درآمد.
ارزهای دیجیتال در هفت ماه گذشته با کاهش شدیدی روبه رو شدهاند و این سقوط با توجه به نگرانی از رکود اقتصادی شتاب هم گرفته است. بیت کوین که نوامبر ۲۰۲۱ به نزدیک ۶۹ هزار دلار رسیده بود دیروز به زیر ۲۱ هزار دلار رسید.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- کیلین مورفی جشنواره برلین را افتتاح میکند
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- واکنش جیمز کامرون به ضرر ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون/ بیخیالش شو!
- تیزر فیلم «اوپنهایمر» منتشر شد/ روایت نولان از زندگی پدر بمب اتمی
- انفجار اتمی در فیلم جدید نولان بدون جلوههای بصری
- فیلمبراری «اوپنهایمر» نولان پایان یافت
- کیسی افلک در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی میکند
- در فیلمی درباره نایکی و مایکل جوردن؛ بن افلک و مت دیمون دوباره همکار میشوند
- رابرت داونی جونیور و مت دیمون به فیلم جدید نولان پیوستند
- «استیلواتر» به روایت مت دیمون و تام مککارتی / این یک سفر هالیوودی نیست
- نخستین تجربه ژانگ ییمو در ژانر جاسوسی به زودی اکران میشود
- مت دیمون باز هم با استیون سودربرگ همکاری میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





