راسل کرو بازیگر نیوزلندی برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» بسیار بد بوده است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، راسل کرو ستاره برنده جایزه اسکار مدعی شد فیلمنامه اولیه فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول سال ۲۰۰۰ میلادی افتضاح بوده است.
فیلم «گلادیاتور» که ماه گذشته ۲۰ ساله شد برای راسل کرو تنها اسکار بازیگری اش را به ارمغان آورده است.
راسل کرو در گفتگویی با جیمی فالون از ساخته شدن فیلم «گلادیاتور» به عنوان یک تجربه منحصر به فرد یاد کرد. او دلیل این امر را فیلمنامه اولیه «بسیار بد» فیلم می داند.
ستاره نقش ماکسیموس در این باره گفت: فیلمنامه اولیه خیلی بد بود. او افزود: تهیه کننده نمی دانست که من می توانم یک کپی از آن فیلمنامه را برای خودم بردارم، اما چیزی که او به من گفت این بود، نمی خواهم فیلمنامه را برایت بفرستم چون واکنشی نسبت به آن نشان نخواهی داد اما می خواهم تو را به ملاقات با ریدلی اسکات تشویق کنم.
ستاره فیلم «ذهن زیبا» در گفتگو با فالون از اولین ملاقاتش با ریدلی اسکات چنین یاد کرد: او (ریدلی اسکات) خیلی آماده بود، ریدلی تصاویری را به من نشان داد که در آن دیگر مجبور نبود برای فیلمبرداری در کلوسئوم کل آن را بسازد.
راسل کرو اوایل امسال نیز در مصاحبه ای گفت که در ابتدا قصد داشته این نقش را رد کند اما ریدلی اسکات او را برای بازی در فیلم متقاعد کرد.
فیلم «گلادیاتور» را ریدلی اسکات براساس فیلمنامه ای از دیوید فرانزونی، جان لوگان و ویلیام نیکلسون کارگردانی کرد.
راسل کرو چند مدت دیگر با پروژه «Unhinged» دوباره به سینماها برمی گردد.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- فروش «گلادیاتور» به ۲۲۰ میلیون دلار رسید/ «شرور» در هفته اول اکران صدرنشین گیشه جهانی سینما شد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- «ناپلئون»؛ سه بیماری امپراتور
- ریدلی اسکات وسترنش را نمیسازد/ برف نیست
- نظر راسل کرو درباره ساخت قسمت دوم «گلادیاتور»؛ ناراحتم!
- علاوه بر تهیه کنندگی؛ ریدلی اسکات زندگی گروه بیجیز را فیلم میکند
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته میشود
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- افتتاح کارلووی واری با تقدیر از راسل کرو
- فیلم افتتاحیه جشنواره کارلووی واری معرفی شد
- حادثه سر صحنه فیلم «گلادیاتور۲»/ ۶ مصدوم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





