فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیهکنندگی علی برادری در شهر مشهد آغاز شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانهای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیهکنندگی علی برادری طی روزهای اخیر در شهر مشهد آغاز شده و علی برادری و الهه جعفری اولین بازیگرانی بودند که مقابل دوربین رفتند.
«اینان» داستان عماد یک جوان سی ساله را روایت میکند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد میشود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلیاش را به چالش میکشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی میرساند.
فیلم سینمایی «اینان» طی روزهای آتی در مشهد و روستای واریان کرج فیلمبرداری میشود.
عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رهبر قنبری، فیلمبردار: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، طراح چهرهپردازی: محمد قلینژاد، طراح صحنه و لباس: میثم نویریان، دستیار یک کارگردان و برنامهریز: امیر رحمت حیدری، بازیگردان: عباس عمرانی، منشی صحنه: مهتاب رضوی، عکاس: علی سیدی، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا، مدیر تولید: سعید سرابی، مجری طرح: ناصر روئین تن، پشتیبانی تولید: علیرضا خسروی، تهیهکننده: علی برادری.
دیگر بازیگران فیلم در خبرهای بعدی اطلاعرسانی خواهد شد.



لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران آنلاین «اینان» آغاز شد
- در آستانه روز ملی سینما؛ برگزاری سه رویداد ویژه توسط موزه سینما برگزار میشود
- در موزه سینمای ایران مطرح شد: سینمای دانش بنیان نیاز جدی امروز کشور است
- از کارگری تا تجارت/ «تاجر عاشق»، پرترهای از مهدی ابراهیمی دریانی است
- پروانه نمایش برای سه فیلم صادر شد
- ایفای نقش جمعی از هنرمندان خراسانی در «اینان»/ فیلمبرداری به روزهای پایانی نزدیک شد
- بازیگران جدید «اینان» جلوی دوربین رفتند
- خاطرهای از نمایش «جرم» کیمیایی در هندوستان
- پروانه ساخت ۶ فیلم صادر شد
- رهبر قنبری داستان زندگی یک قاضی در محله دزدها را میسازد
- دو فیلم ایرانی در بخش رقابتی جشنواره «رولان» ارمنستان
- رقص همان زبان است/یادداشت رهبر قنبری در شرق
- انتقاد یک کارگردان از صادر نشدن مجوز فیلمش/ گردنم زیر گیوتین قرار گرفت
- کارگردان «ایستاده در غبار» یک فیلم سیاسی میسازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





