سینماسینما،علی پاکزاد – سارا بهرامی بازیگر فیلم «ایتالیاایتالیا» با تاکید براینکه به دلیل شناختش از کاوه صباغزاده بازی در این فیلم را پذیرفته، به جذابیتهای این نقش به دلیل تفاوتهایش با دیگر نقشهای پیشنهادی به او تاکید کرد.
به گزارش سینماسینما، بهرامی بازیگر فیلم «من دیهگو مارادونا هستم» با فیلمی جدید و نقشی متفاوت در جشنواره سی پنجم ظاهر شده است.
بهرامی درباره حضور در «ایتالیاایتالیا» گفت: «مهمترین موضوعی که برای هر بازیگری وجود دارد این است که بتواند به خوبی نقشی را انتخاب کند. از جشنواره گذشته به خودم قول دادم که به سراغ بازیهای متفاوت بروم. میتوانم در نقشهای زیادی بازی کنم، یعنی من فقط دختر محجوب خوب و گریان سینما نیستم. من کاوه صباغ زاده را میشناختم و به کارهایی که ارائه می دهد نیز ایمان دارم. صباغزاده فیلمی را به عنوان فیلم اول ساخته که هیچگاه در سینمای ایران تجربه نشده است. از روز اول صباغزاده میدانست که می خواهد چه کاری انجام دهد.»
او ادامه داد: «نقشی که در فیلم «ایتالیاایتالیا» دارم به من و شخصیتی که دارم بیش از نقشهای دیگری که بازی کرده بودم نزدیک است. من شانس خوبی داشتم. زیرا در نقشی بازی کردم که تمام حسهای متفاوت را در آن تجربه کردم. از ته دل می خندیدم یا گریه میکردم. بازیگری هنری نیست که بتوان برای آن تصمیم گرفت، بلکه باید در مسیر آن قرار بگیرید.»
بهرامی درباره نوع بازی که ارائه داده است اضافه کرد: «بازیگر و نقش در مقابل هم قرار میگیرند. من سعی میکنم همواره هم خودم را تراش بدهم و هم نقشی که بازی میکنم را تا بتوانم پرداخت خوبی داشته باشم. تئاتر به شما یاد میدهد با بدنتان صحبت کنید و به نقش پرداخت خوبی داشته باشید. زمانی که فیلم «ایتالیاایتالیا» را مشاهده میکردم. سکانس خاصی وجود داشت که دست من بیش از حد در حال لرزش بود و این اتفاق به حدی طبیعی بود که در زمان بازی در خود فیلم هم باورم نمیشد که دست من این گونه شده است. آن لحظه فهمیدم که به نقشم و بازی که انجام می دهم اعتماد دارم و با عشق به آن میپردازم. سعی میکنم بازیگری را به صورت درستی تمرین کنم.»
بهرامی درباره فیلم جدیدی که قرار است در آن نقش آفرینی کند گفت: «آخر همین هفته بازی در فیلم جدیدی را شروع میکنم که امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود و نقش متفاوتی در این فیلم داشته باشم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- «بازنده»؛ حکایت آدمهای بازندهی زخمی
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- «ناصدا» به تهیهکنندگی سارا بهرامی روی صحنه میرود
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- این زن حرف میزند/ نگاهی به «علفزار»
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- بدون منطق روایی/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- کلاژی از موفقیت فیلمهای پیشین/ نگاهی به فیلم «خائنکشی»
- «علفزار» و ساختار قصه در قصهاش
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد






برطور کلی در رصدی که درچند ماه اخیر از سایت های سینمایی مختلف داشته ام، سایت سینما سینما را، از نظر محتوا، سرعت انتقال اخبار و اطلاع رسانی و نیز بی طرفانه بودن و عاری بودن از اغراض سیاسی بیمارگونه و ضدهنری دیگر سایت ها و خبرگذاری ها ، بهترین و قابل رجوع ترین سایت سینمایی کشور یافتم.
امیدوارم با همین جدیت و روحیه، همچنان به امر خطیر خود در حوزه فرهنگ و هنر سینما ادامه دهید.